|
  
|
43#
發表於 2012-4-19 19:17
| 只看該作者
本帖最後由 hk11 於 2012-4-19 19:27 編輯
師兄 有興趣 可以比多d資料睇下嗎? 同埋可唔可以連個外殼都山寨埋apple ...
manlung803 發表於 2012-4-19 19:11 
我略略咁conclude吓重點
連高仿Xpple外殼最平要33xx 只有dp接口
36xx更有原裝外殼
如果普通A屏 最平只需1850
不過驅動版只有dvi頭同埋亮度只有兩級 要用nec軟件調節
其實啲山寨mon都係大同小義
主要分別係張驅動版的質量 |
|