回復  hk11


  唔知質量好唔好,有無得去門市揀.
ravetestone 發表於 2012-4-19 19:06



    通常都有實體店
可以親身上去揀

TOP

包香港 不過要夠人組團
hk11 發表於 2012-4-19 19:07



    師兄 有興趣 可以比多d資料睇下嗎? 同埋可唔可以連個外殼都山寨埋apple

TOP

本帖最後由 hk11 於 2012-4-19 19:27 編輯
師兄 有興趣 可以比多d資料睇下嗎? 同埋可唔可以連個外殼都山寨埋apple ...
manlung803 發表於 2012-4-19 19:11



    我略略咁conclude吓重點
連高仿Xpple外殼最平要33xx 只有dp接口
36xx更有原裝外殼
如果普通A屏 最平只需1850
不過驅動版只有dvi頭同埋亮度只有兩級 要用nec軟件調節
其實啲山寨mon都係大同小義
主要分別係張驅動版的質量

TOP

都用左一年啦..十分正

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Ching..我都有興趣。可以pm我資料
謝謝

TOP

各位師兄,其實同一個人來.我親身上去試機同講價.
不過佢果度好遠.坐地鐵要差唔多45分鐘

TOP

好多CHING 有興趣.
等開箱先.

TOP

回復 45# cube818


    既然咁多巴打有興趣
我就講多少少
我以前講每台減100外加香港包郵的是H73A
H73A有多接口 dp dvi hdmi
驅動版功能比較好可調多級亮度
(註1:某些平價版只可調兩級亮度
而且低亮度情況下 畫質會大降
可以用第三方軟件調節 如nec的 )
(註2: 調亮度的軟件不能一起使用 例 nv的不能加nec一起使用 不則失效 )

其他細節 夜啲再講多少少

TOP

TOP