鋼練 當前離線
進階會員
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
改DPI太核突,你用埋我嗰份…… 圖中係Win7來,只係用咗Classic Theme大家切勿誤會 只有100%最順眼 ... 虎虎 發表於 2024-5-2 23:49
abcjerry 當前離線
rt2156 當前離線
回覆 rt2156 好似係同尺寸螢幕上先係, 唔同就唔一樣 eg. 32"4K 200%=32"1080 100%, 32"4K 200%≠27"1080 ... 鋼練 發表於 2024-5-3 12:52
虎虎 當前離線
中級會員
最好一定係100%。 改善多還多,個殼係,核心依然一樣,有大量蘇洲屎篤眼篤鼻用落就知領嘢。 7舊?咁XP? ... 虎虎 發表於 2024-5-3 20:36
42吋4k...大成咁樣,開返100%都仲用得happy喇,只不過你150%操作上少咗好多地方用咁解啫, 但樓主得27吋, ... 虎虎 發表於 2024-5-3 23:33