回覆 30# rt2156

好似係同尺寸螢幕上先係, 唔同就唔一樣
eg. 32"4K 200%=32"1080 100%, 32"4K 200%≠27"1080 100%

TOP

改DPI太核突,你用埋我嗰份……
圖中係Win7來,只係用咗Classic Theme大家切勿誤會
只有100%最順眼 ...
虎虎 發表於 2024-5-2 23:49


epc果兩張圖點睇都係150%好好多
100%直情D筆劃痴埋哂

長期睇慣錯筆劃, 唔代表錯筆劃係好

TOP

用了幾年27吋4K,跟本一的問題都無,畫面又清,2K跟本非正式,PS4也不支持~~

TOP

回覆  rt2156

好似係同尺寸螢幕上先係, 唔同就唔一樣
eg. 32"4K 200%=32"1080 100%, 32"4K 200%≠27"1080 ...
鋼練 發表於 2024-5-3 12:52

當然係講緊相同尺寸啦

同一解像度 唔同尺寸都唔同大小啦

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:24 編輯

updated------

TOP

最好一定係100%。
改善多還多,個殼係,核心依然一樣,有大量蘇洲屎篤眼篤鼻用落就知領嘢。

7舊?咁XP?
...
虎虎 發表於 2024-5-3 20:36

Ok啦 問題不大
我都用左8年4k mon
以前真係好多程式唔支援高dpi

近年主流程式都支援晒咁濟 好爽

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

最好一定係100%。
改善多還多,個殼係,核心依然一樣,有大量蘇洲屎篤眼篤鼻用落就知領嘢。

7舊?咁XP?
...
虎虎 發表於 2024-5-3 20:36

我而家用緊42吋4k
其實都係用返150%
最佳視距睇100%都係太細 要聞mon
所以先覺得100%設計比1080p

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:25 編輯

updated------

TOP

本帖最後由 rt2156 於 2024-5-4 07:22 編輯
42吋4k...大成咁樣,開返100%都仲用得happy喇,只不過你150%操作上少咗好多地方用咁解啫,
但樓主得27吋, ...
虎虎 發表於 2024-5-3 23:33

其實我以前27吋4k 都係開150% 啱啱好
42吋都係開150%

4k mon 根本唔適合用100%
除非你當4個1080p mon咁用就可以開100% 聞mon咁用
42吋4k開100%=用緊4個21吋1080p 要用返21吋個視距


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:24 編輯

updated------

TOP