提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有數字先有依家啲產品,好多指標就係用數字表達,特別係你明白啲數字點嚟之後。
好多嘢唔係靠一堆主觀感 ...
Brainstomer 發表於 2022-5-1 06:56




所以數字同主觀感覺我係同一句內分開寫
review唔會得數字,一定有寫主觀感覺
否則只係tech spec及驗證tech spec而已
同埋如果低/中spec同高spec自己用落無分別
買返去俾多的只是智商稅

第一次買amoled 手機果時,感覺中伏多於一切
光就睇到眼都痛,調暗就太暗
當然過咗咁多年嘅產品唔會咁

TOP

有印點做moon。。。
kobain 發表於 2022-4-21 17:45



    要睇使用習慣.
我用緊C1 + 27" 4K 年幾,長開住程式windows會放係27"芒,上網打機睇片都會係C1 未燒印. 用過oled 反唔到轉頭.

TOP

我房嗰部oled用嚟做mon近三年
快要6000小時
都未有燒印跡象
我反而想佢快啲打柴
另外一部mon
號稱 HDR2000
都唔會特登攞嚟閃自己對眼
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/qn900a-8k-qled


TOP

你地桌面係咪移走shortcut icon,同hide左taskbar佢??

TOP

有印點做moon。。。
kobain 發表於 2022-4-21 17:45



    未聽過oled moon?

TOP

你地桌面係咪移走shortcut icon,同hide左taskbar佢??
hkpcchk 發表於 2022-5-1 16:05


係, 想要wallpaper 定時自動換

TOP

日日望咁耐mon, 我亮度唔過10

TOP

回復 9 #hoktong
港行有得訂11680


via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 39# ccw112

邊度?

TOP