cloud417 當前離線
中級會員
TOP
angus2002c 當前離線
loadload 當前離線
Mei
進階會員
呢隻畫面比u2413好? yiuhin11 發表於 2013-11-6 12:50
nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
yiuhin11 當前離線
初級會員
lamtsai 當前離線
P2414H好似係AH-IPS,U2414H都只係E-IPS? 不過有2個HDMI就幾吸引 lamtsai 發表於 2013-11-6 15:09
冇記錯sales係同我講E-IPS 但係亦見網上有人講同P2414H一樣都係AH-IPS loadload 發表於 2013-11-6 15:11
lamech 當前離線