jason060188 當前離線
中級會員
咁其實你心目中已經標左 2K 240,你就可以選擇香港買或大陸買 分別在於保養,國補 一個大陸保養,大陸國 ... hkmand001 發表於 2025-4-30 11:47
TOP
hkmand001 當前離線
進階會員
其實都唔算係我標咗2k 240,因為我主要係用嚟打機,所以就算買4k或者2k 再高Hz數都無用,張顯卡推唔到等 ... jason060188 發表於 2025-4-30 13:29
abyss 當前離線
日馬外星人27 " oled+4070, 平時開中~高+dlss推高hz, 可能我唔受得光只係用緊45亮度 如果要盲目全開應該換 ... abyss 發表於 2025-5-1 09:14
低效4K有無得諗? hkmand001 發表於 1/5/2025 10:15
4k240唔洗諗 abyss 發表於 2025-5-1 11:50
doggiestyle 當前在線
4k 240 我9070xt做唔到 我頂多60-110 所以打算低效4k 起碼有144用下 hkmand001 發表於 2025-5-1 13:45
antonyhk 當前在線