本帖最後由 jason060188 於 2025-4-30 13:34 編輯
咁其實你心目中已經標左
2K 240,你就可以選擇香港買或大陸買
分別在於保養,國補
一個大陸保養,大陸國 ...
hkmand001 發表於 2025-4-30 11:47

其實都唔算係我標咗2k 240,因為我主要係用嚟打機,所以就算買4k或者2k 再高Hz數都無用,張顯卡推唔到等於晒錢!都係睇餸食飯!重有OLED如果搬來搬去係比較易出事,所以都係行貨上門好啲,又唔洗自己拎返大陸,又有人上門,講真27寸拎住行一陣都辛苦,唔好話重要拎返去做保養,整好又要上去拎返黎,行上行落過程中如果撞到就大件事,最緊要安全都唔洗煩!

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

其實都唔算係我標咗2k 240,因為我主要係用嚟打機,所以就算買4k或者2k 再高Hz數都無用,張顯卡推唔到等 ...
jason060188 發表於 2025-4-30 13:29


其實27唔重的啦
11kg姐

TOP

我今日去抱一個17.5kg煤氣爐
我就可以知道自己得唔得

TOP

11kg估計要派二人交換一下手
一個人沒有可能

TOP

日馬外星人27 " oled+4070, 平時開中~高+dlss推高hz, 可能我唔受得光只係用緊45亮度

如果要盲目全開應該換卡

TOP

日馬外星人27 " oled+4070, 平時開中~高+dlss推高hz, 可能我唔受得光只係用緊45亮度

如果要盲目全開應該換 ...
abyss 發表於 2025-5-1 09:14



    低效4K有無得諗?

TOP

低效4K有無得諗?
hkmand001 發表於 1/5/2025 10:15


4k240唔洗諗

TOP

4k240唔洗諗
abyss 發表於 2025-5-1 11:50



    4k 240 我9070xt做唔到
我頂多60-110
所以打算低效4k
起碼有144用下

TOP

4k 240 我9070xt做唔到
我頂多60-110
所以打算低效4k
起碼有144用下
hkmand001 發表於 2025-5-1 13:45



主機移植過去電腦既 game
優化特別差
低效都搞唔掂的
不過 asus 果 D mon 通常都有 1080P/4K 雙模式

TOP

其實2K200 hz以上根本就係徙錢,玩得4090/5090顯卡就會直上4K, 用得2K Mon都係低至中階卡,無一張2K可上到200hz, 所以我只用幾百蚊買部2K180hz就夠哂,一樣覺得好靚

TOP