回覆  kaxman

都幾黑仔
marcochl 發表於 20-7-2023 13:47


之後唔再盲目信 MIJ = "質量保證" 呢D信仰野 , 以後有平買平算

TOP

回覆 21# kaxman

都係, 我部"MIJ" sony 電視都係話死就死

TOP

Touch wood我都用左好耐Eizo,真係相對無咁易壞.
其實電子野好難講既,你想换新機,佢就好地地.到你手緊過排就壞比你睇

TOP

如果剪片用 EIZO EV2740X 好 抑或SONY INZONE M9好?

TOP

用緊NEC PA311D

TOP