用過VA同IPS嘅窮鬼路過

如果都係用中低階的話,唔介意漏光就一定係IPS,起碼衰極都有個譜咁囉........

TOP

Ips..ips
起碼唔會燒印
Oled你幾常可以睇到幾多戲呀
好多人一年半載就燒印
除非你唔介意燒印
買來受氣做咩呢

ips你買啲高階model就好正

例如日本三菱
完全唔差

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買電視啦,有鏡面處理,靚好多

TOP

dual mon, 1 ips, 1 va, problem solved

TOP

Ips..ips
起碼唔會燒印
Oled你幾常可以睇到幾多戲呀
好多人一年半載就燒印
除非你唔介意燒印
買來受氣做咩 ...
暴走呆喵 發表於 2021-7-27 19:45

三菱係未要上網買,香港無?

TOP

nanoips

TOP

va

TOP

va + qled = samsung

TOP