TH30 當前離線
進階會員
本來買 SONY 就係想 2年保 + 3年延長,分兩次比錢 twinesdr 發表於 2014-3-30 11:40 PM
TOP
PC147 當前離線
tyranid 當前離線
其實呢D中下階機 個Panel 睇怕都唔係自己做架啦 分分鐘都係L豬 買都係買after sales姐 ... PC147 發表於 2014-3-31 00:12
締造美麗 當前離線
中級會員
lishunping 當前離線
funny1 當前離線
rexhome2 當前離線
manlung803 當前離線
calvinchi 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員