本來買 SONY 就係想 2年保 + 3年延長,分兩次比錢
twinesdr 發表於 2014-3-30 11:40 PM


唔同計法。
lalasonic是default全線5年保免加$(當然你可以話已經打埋落機價度)
加$延長保個心態係買保險搏佢賠,因為唔係個個客都會買延長保,QC應該無5年保做得咁緊。
 

TOP

其實呢D中下階機
個Panel 睇怕都唔係自己做架啦
分分鐘都係L豬
買都係買after sales姐

TOP

其實呢D中下階機
個Panel 睇怕都唔係自己做架啦
分分鐘都係L豬
買都係買after sales姐 ...
PC147 發表於 2014-3-31 00:12



    Panel黎黎去去都係哥幾間公司做....
Sony low-end好多都係AUO, Mid就LG IPS/Samsung PVA
買LG平機都唔係用LG Panel啦

TOP

用梗sony ex500 32' 11年至今無事

TOP

你買左次貨瓜
我用SONY   2台都無事  一台都近5年  

TOP

Ex700三年冇事,w900 a三個月冇事嘅路過。。。

TOP

不嬲都知差

TOP

有邊間TV廠出名QC好?
就算而家既MIJ都唔掂啦
去台灣01果邊睇,仲多人插sony
pan記5年保都唔會包0光0死

不過大部份人都係牌子行先
睇下***香港咁既售後都仲成街***就知

TOP

我好采過樓主少少
部HX920用左兩年就出現黑線,但係只能換部W950A俾我(我覺得降左級)
不過老實講SONY既售後算係幾好架喇,其他牌子畫質同服務都俾唔到我信心,所以唯有死死氣又用番SONY

TOP

Sony 40X300a MIJ, over 5年仇然好正常

TOP