我問過賣家,$1999係有幾粒死點,要完全冇死點要2999,
我就係其中一個勇士,禮拜5買左隻,等緊送來
到時我開 ...
menil 發表於 2012-4-15 19:27



   勇士..等你開箱XDD

TOP

回復 21# siuba


    勇士..等你開箱 X 2

TOP

我買左兩部
2000 包無點
親身上深圳拿.......手有點沒感覺

TOP

勇士..等你開箱 X 3
因為真系好平^^

TOP

之前係另1個Forum已經聽過好多師兄講 呢隻山寨mon好正,不過真係好少見到有開箱文

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我買左兩部
2000 包無點
親身上深圳拿.......手有點沒感覺
panpanw 發表於 2012-4-18 21:55


唔...  有冇資料 PM 我...

本來我也好有興趣...之不過要3千幾...又有d怕    你現在2000還包沒死點..幾正下woo

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

真係好抵WO~~~~期待開箱文~~~~

TOP