回復 monster2016

運65要幾錢?

via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2025-4-30 06:51



    幾百蚊 唔記得了幾年前

TOP

其實有無邊個口岸係可以抬到65吋出來

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實有無邊個口岸係可以抬到65吋出來

via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2025-5-1 20:12



    深圳灣
你去人工,可能過到
位置都幾大的
但你要過機,就唔知點過

TOP

深圳灣
你去人工,可能過到
位置都幾大的
但你要過機,就唔知點過 ...
hkmand001 發表於 2025-5-1 21:00

海關通常會直接放行,唔需要擔心。

TOP

本帖最後由 smchkman 於 2025-5-9 20:35 編輯
首先
1,順豐假保險。佢其實唔包易碎品
2,叫唔到順豐只能叫集運
但集運公司好多,有D打木架木箱出
但賠償 ...
hkmand001 發表於 2025-3-16 08:11

等左兩星期,終於今日部Q10L 已收驗貨,直接包七人車直送回香港島,要等腳架到貨再取,考慮緊掛吾掛牆

neo7

TOP

等左兩星期,終於今日部Q10L 已收驗貨,直接包七人車直送回香港島,要等腳架到貨再取,考慮緊掛吾掛牆

n ...
smchkman 發表於 2025-5-9 20:31


直接包七人車。平唔平得過叫小T運?

TOP

等左兩星期,終於今日部Q10L 已收驗貨,直接包七人車直送回香港島,要等腳架到貨再取,考慮緊掛吾掛牆

n ...
smchkman 發表於 2025-5-9 20:31

好奇全程洗咗幾多錢!

屋企放唔落65吋咁大,我想運部Q9L Pro 55吋.

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 smchkman 於 2025-5-9 21:47 編輯
直接包七人車。平唔平得過叫小T運?
hkmand001 發表於 2025-5-9 21:00

900人仔,如果送九龍800

我系85寸,剛剛填滿alphard放平中後排座位,包裝盒多一吋都放吾入

neo7

TOP

請問CHING係搵 邊間直運??


900人仔,如果送九龍800

我系85寸,剛剛填滿alphard放平中後排座位,多一吋都放吾入  

neo7 ...
smchkman 發表於 2025-5-9 21:32

TOP

本帖最後由 smchkman 於 2025-5-9 21:51 編輯
請問CHING係搵 邊間直運??
PPYUPP 發表於 2025-5-9 21:38

吾系直運,系叫中港七人車,我跟車押運回家,十年前已經試過咁様運部60吋回港

neo7

TOP