monster2016 當前離線
中級會員
回復 monster2016 運65要幾錢? via HKEPC Reader for Android chan05 發表於 2025-4-30 06:51
TOP
chan05 當前離線
hkmand001 當前離線
進階會員
其實有無邊個口岸係可以抬到65吋出來 via HKEPC Reader for Android chan05 發表於 2025-5-1 20:12
murderfreaker 當前離線
深圳灣 你去人工,可能過到 位置都幾大的 但你要過機,就唔知點過 ... hkmand001 發表於 2025-5-1 21:00
smchkman 當前離線
首先 1,順豐假保險。佢其實唔包易碎品 2,叫唔到順豐只能叫集運 但集運公司好多,有D打木架木箱出 但賠償 ... hkmand001 發表於 2025-3-16 08:11
等左兩星期,終於今日部Q10L 已收驗貨,直接包七人車直送回香港島,要等腳架到貨再取,考慮緊掛吾掛牆 n ... smchkman 發表於 2025-5-9 20:31
aib 當前離線
直接包七人車。平唔平得過叫小T運? hkmand001 發表於 2025-5-9 21:00
PPYUPP 當前離線
900人仔,如果送九龍800 我系85寸,剛剛填滿alphard放平中後排座位,多一吋都放吾入 neo7 ... smchkman 發表於 2025-5-9 21:32
請問CHING係搵 邊間直運?? PPYUPP 發表於 2025-5-9 21:38