回覆 200# sniperbb


    只能講黑仔

講真E家買電視我都會諗如果有死點黑點(未到可換既數量)
都係要硬食

TOP

剛call咗信興, 宜家再等覆幾時可以盡快上門檢查,
接線果位話遇到咁既情況, 都係搵代理攪, 搵豐x都幫唔到你 ...
sniperbb 發表於 2022-4-25 10:36


豐x電話真係無用,我通常去support page留msg等佢覆

TOP

剛call咗信興, 宜家再等覆幾時可以盡快上門檢查,
接線果位話遇到咁既情況, 都係搵代理攪, 搵豐x都幫唔到你 ...
sniperbb 發表於 2022-4-25 10:36



    我安排安裝電視都係, 佢話安排左代理當天, 代理跟本無約到.  我要係fortress webapge chatroom 找人聯絡先至有人應門.

TOP

信興師傅啱啱上咗嚟睇, 跟手話代理倉無D咁舊既款可以換, 只能維修又或者自行聯絡豐澤更換, 師傅一邊check一邊問究竟係咪陳列品貨, 點有可能賣咁平, 唉 睇嚟我都係黑仔
已經响豐澤個網頁度留在msg等覆, 呢鋪真係睇吓有無機會銷委會見

TOP

等睇事情發展。o甘平,我都想入o返部。

TOP

No one will select IPS TV now, the price had shown the reason.

TOP

代理啱啱提議咗一個解決方案比我,算係暫時解決問題

TOP

回覆 206# mouseman

有追求,就選OLED..

https://youtu.be/ZagCrnrxSNo

TOP

回覆 207# sniperbb


  可以大約透路一下嗎?

TOP

回覆 209# vincent369


    補錢up上新型號

TOP