係淘寶見到呢個網見到個價好似唔錯
G8 (冇TIZEN OS) 大約要4700人仔
G7 (有TIZEN OS) 大約要3000人仔
呢2 ...
shing0719 發表於 2024-11-20 14:27



    https://netflixhz.com/watch-netflix-in-china/
要裝apk,出唔到高清。
破解個D唔討論買行版好D,可以直接係商店更新

TOP

最後買咗G8
有個遙控 開電腦又可以睇片呢個功能幾好

TOP

想問SAMSUNG G7香港版係咪冇賣有TIZEN OS版本,上PRICE.COM睇,好似都係冇TIZEN OS版本賣
而家SAMSUNG G8 TIZEN OS版本好似要差唔多$12000左右,定係會唔會有做特價OR優惠呢??

TOP

本帖最後由 alanwong912 於 2024-11-20 20:09 編輯
想問SAMSUNG G7香港版係咪冇賣有TIZEN OS版本,上PRICE.COM睇,好似都係冇TIZEN OS版本賣
而家SAMSUNG G8 T ...
shing0719 發表於 2024-11-20 16:03



    三星官網做緊優惠 唔知完未
我最後埋單10242.9 送耳機老鼠(用埋佢個app優惠)

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-11-21 01:49 編輯
有冇用緊其中一部? 有咩大缺點?
暫時香港最平就g8 做緊promotion
其他2部貴多1k左右
美森就除咗asus 另外 ...
alanwong912 發表於 2024-11-18 10:41


WOLED 同QDOLED 如果spec 一樣,如果你同我一樣間房好光猛或者為左視力開燈
QDOLED 一開燈D黑位唔黑
(QDOLED環境亮度超過300對比度得返500唔到,我之前換左部IPAD PRO 2024先知差咁遠),
係灰色的,某定HZ又有閃問題
QDOLED 個亮度呢兩代都冇進步,WOLED 反而追返上黎,同字都係WOLED好
我QDOLED 都係開HDR400 MODE,然而全屏都係得230亮度(一代到三代QDOLED 都一樣)

我對內置OS冇感,真係有免開機需要買OLED電視又大又平D
有興趣可以自己睇下詳細測試再決定,
包括UI 、OLED亮度平均度、原廠色準、喇叭、包裝安裝、HDR 還原曲線、UFO、ABL亮度、真實對比度、延遲對比、最高最低亮度同各亮度SVM值(閃爍水平)基本上乜都有

【LG年度双模旗舰OLED 480Hz顶级运动清晰度 LG 32GS95UE电竞显示器全面评测报告【小雪人评测第170期】】 https://www.bilibili.com/video/B ... 834ddde7ae8bafd2e7e

【三星年度旗舰Odyssey  内置Tizen系统 8K Ai芯片画面补帧 4K 240Hz 三星OLED G8全面评测报告【小雪人评测第167期】】 https://www.bilibili.com/video/B ... 834ddde7ae8bafd2e7e

【华硕首款双模OLED 4K 240Hz&FHD 480Hz PG32UCDP电竞显示器全面评测报告【小雪人评测第168期】】 https://www.bilibili.com/video/B ... 834ddde7ae8bafd2e7e

TOP

本帖最後由 sands 於 2024-11-21 10:24 編輯
WOLED 同QDOLED 如果spec 一樣,如果你同我一樣間房好光猛或者為左視力開燈
QDOLED 一開燈D黑位唔黑
(QD ...
s84292 發表於 2024-11-21 09:41



    電視方面唔同意市面上難搵32吋 4k oled 電視(可能有,未搵到)之前買mon都搵個好多型號,電視普遍都係大尺寸,我覺得唔係下下都話性價比,4X吋做mon 我又覺得太大 qd oled woled 沒實際比較個,自己qd oled用緊覺得還好

TOP

WOLED 同QDOLED 如果spec 一樣,如果你同我一樣間房好光猛或者為左視力開燈
QDOLED 一開燈D黑位唔黑
(QD ...
s84292 發表於 2024-11-21 09:41



閃 好似熄左個 VRR 就可以解決?
定係熄左都解決唔到

TOP

電視方面唔同意市面上難搵32吋 4k oled 電視(可能有,未搵到)之前買mon都搵個好多型號, ...
sands 發表於 2024-11-21 02:20


我自己係用34"21:9,我覺得都係細
42 OLED TV 應該岩岩好

TOP

我自己係用34"21:9,我覺得都係細
42 OLED TV 應該岩岩好
s84292 發表於 2024-11-21 10:23



    34吋21:9 實際都係27吋左右拉長,我仲會駁遊戲機,所以唔鐘意用長mon

TOP

我都有留意Samsung G8因為得佢有原生OS跟埋,但我尋日去豐澤睇實物我頂 已經有燒印😂 我屋企隻LG 用左6年都仲好地地。咁我問Samsung個d staff 包唔包燒印,佢答我只包一次。而家唔係好夠信心

TOP