本帖最後由 winle01 於 2020-10-5 19:39 編輯

https://www.xianshiqiba.com/others/monitor-stand/  用緊NB F100A , LG34GL850-B 開左個細窿裝 。(貼牆擺唔到枱果個過線孔 ,裝枱邊個臂又突左出來 )。你 90cm 個窿離枱邊大概30cm度開個細窿就差唔多 .

TOP

我隻AW3418都feel到頂噴緊熱...內置牛都係原因之一

座得遠無咩問題
Dcup 發表於 2020-10-4 19:33

你係咪開得太光? 我開20%已經好夠光,唔覺熱

TOP

用緊NB F100A , LG34GL850-B 開左個細窿裝 。(貼牆擺唔到枱果個過線孔 ,裝枱邊個臂又突左出來 )。你 90c ...
winle01 發表於 2020-10-5 19:29


我有揾過 nb f100a  係for 34吋mon用  我執左位 佢個跟機支架都可以上下升降  夠用就算
我岩岩用尺度mom 拉到我眼位 有80幾cm  咁我係唔係算岩視距

TOP

我有揾過 nb f100a  係for 34吋mon用  我執左位 佢個跟機支架都可以上下升降  夠用就算
我岩岩用尺度mom  ...
DPP2019 發表於 2020-10-5 21:13



    https://www.gechic.com/tw/how-to ... demand-performance/

TOP

https://www.rtings.com/tv/reviews/by-size/size-to-distance-relationship
https://youtu.be/Gnhv3WFnmH8?t=376
睇片黎講一般建議係30-40度FOV, 34吋 21:9 闊80cm, 坐80幾cm成50度, 有D近
但係睇16:9 content時就得返40度, 同一隻27吋差唔多
文書用就冇問題, 用分區software就OK, 反正都唔會只開一個app

TOP

我用緊34吋,都只係用NB F80

TOP

我用這隻乐歌D2Q D2T三屏支架,上面放2隻U2515H及下面一隻U3417W。
枱是正常的120cm x 60cm

TOP

我用緊34吋,都只係用NB F80
ryan822 發表於 2020-10-6 20:37


下..F80 都得嫁 ...同F100a 個價差好多 性能應該一樣

TOP

F80與
F100a負重不一樣,34"最好要F100a

TOP

F80與
F100a負重不一樣,34"最好要F100a
timmylam88 發表於 2020-10-7 14:34


我想知f80 裝唔裝到姐  我隻34吋淨重得6.99KG   size 係100mmx100mm

TOP