就只係酒精...

TOP

明明Amazon 出到貨,但比DHL 彈番轉頭:出品者に返品しました

Once 發表於 2016-7-16 12:21

液體唔比寄!?

TOP

液體唔比寄!?
kofz 發表於 2016-7-18 07:21

應該係
連DHL 都唔運液體

TOP

EIZO ScreenCleaner 我買CG277有送....

TOP

EIZO ScreenCleaner 我買CG277有送....
inori 發表於 2016-7-19 11:13

Ching 知唔知香港EIZO 代理有冇入?

TOP

買普通洗MON 水就得......

TOP

Ching 知唔知香港EIZO 代理有冇入?
Once 發表於 2016-7-19 03:13 PM


我隻277係日本托番黎所以唔知聯強EIZO野食水咁深無乜留意

TOP

同買3叔mon 送果支野差唔多....不過貼左 EIZO 貼紙

TOP

我隻277係日本托番黎所以唔知聯強EIZO野食水咁深無乜留意
inori 發表於 2016-7-19 15:37

我果隻都係喺日本抬番嚟,不過無送
早知買埋先返香港

TOP

點解用水抺唔得呢?

TOP