本帖最後由 s84292 於 2022-10-25 16:11 編輯
應該報海關, 香港水貨當行貨賣係違法的
現時,本港的法例並未有訂明「行貨」及「水貨」的定義,但若任何人 ...
gn01119056 發表於 2022-10-24 09:19 
佢呢張單資料告佢唔入
佢話三年保, 冇寫包零件,冇寫包人工,冇寫行貨保用, 連序號都冇抄
呢D 單好多有D代理都唔會認,間鋪白單隨便寫都得啦
間鋪大返你,有咩證明你呢部TV係我呢度睇,張單都冇序號
你返去搵佢,就算佢認係有三年保,但保乜野冇寫清楚~
佢話唔包零件唔包人工,收你50%原價維修換部陳列機比你,其實都唔可以話佢冇保
佢依家張單冇寫明翻新機,但間鋪賣翻新機比佢,呢樣就有得告 |