本帖最後由 kccsamtsang 於 2026-5-11 01:04 編輯
試下係hkepc fb出post等多啲人知, 好似上次單"死點"事件咁
最後佢地都係要跪
btw係2kf買過唔少野, 未伏過, ...
鋼練 發表於 2026-4-9 16:02 
我都一樣買過唔少,不過都係買點卡為主
有時就買滑鼠墊
上年就係佢度買過mon,剛好就果時岩岩出保證0光0死果陣買
確定係完全無問題先買,比較好彩到而家都無問題
只係而家去淘寶京東買都未必平
而家D人仔貴到阿媽都唔認得
最近開始嘗試係淘寶買野
買左個掛畫42人仔已經扣左50港紙
匯率幾乎去到1.2真係貴得好離譜 |