回覆 87# rt2156
講到尾, 其實都係要講星空問題, 呢個係反映背光led個on/off反應速度係跟唔上, 呢樣野都係其中一個過曝/欠曝成因
打個比喻, 你呢一frame係要50%光, 但你背光LED仲出緊上一frame要既70%光, 咁你咪過曝囉, 而現實情況絕對唔止慢一兩frame, 唔係你睇星空時係唔會少咁多星, 所以背光LED熄左dimming反而唔會出唔見星問題, 呢D根本係事實到唔事實既野黎
或者你話, 唔通D廠唔識就返個速度黎tool返好? 大佬你諗下啦, 佢tool得好你就睇到同oled一樣咁多星啦.... |