今晚打老鼠 當前離線
中級會員
唔知幾時有得賣呢 我想換走隻 Gemini M4 跟黎隻薄扇 dom 發表於 2012-6-20 23:48
TOP
tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
Moderator
回復 tonychoi Tony Sir,想CONFIRM一下12015係咪暑假會出?7月?8月? 大約幾錢到呢? THANKS ... jackiefx 發表於 2012-6-17 02:44
dudemansam 當前離線
我目標係7月尾8月中之間 有兩款 1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM) 2. UV BLUE+PWM+BLUE L ... tonychoi 發表於 2012-6-21 10:40
lcska02nkc 當前離線
Banned
lombard 當前離線
進階會員
睇過wing14個盒嘅介紹,應該係降壓(應該,因為我唔係專家) lcska02nkc 發表於 2012-6-21 18:43
TEAM6 當前離線
紅wing(12) a shop有得買 lcska02nkc 發表於 2012-6-21 20:55