原帖由 ccw800 於 2007-12-22 21:55 發表


有無網址參考??

是這份文件……

http://www.europeanthermodynamic ... h_%20Spec%20B04.pdf

TOP

當然要支持TonyChoi
這麼好Post 點會唔支持下, 同隻HS一點一點咁支解  我相信冇什麼magzine可以做到, 某D Cooler Test 都冇TonyChio 咁這樣玩法
你真係當隻Ultra 120Ext 係神?  我話比你知隻野係有Weakpoint  都係唔說...
TonyChoi 可能都知道我說什麼

什麼Cooler 都冇可能完美

[ 本帖最後由 白白 於 2007-12-22 22:36 編輯 ]

TOP

回復 32# 的帖子

唔計 d 怪獸級風泠 heatsink, e.g, Titan Amanda.

Ultra 120 Ex 算係頂級架 lar.

TOP

原帖由 bad3luck 於 2007-12-22 23:40 發表
唔計 d 怪獸級風泠 heatsink, e.g, Titan Amanda.

Ultra 120 Ex 算係頂級架 lar.

問題是,不是人人都需要頂級東西的。

TOP

回復 20# 的帖子

C-hing
得一支 heatpipe
可以做到乜?
如果有 heatsink ...... haha...

TOP

回復 34# 的帖子

同意

有時係"隨量"

唔咪個個係米王。
而且一般新 U 嘅 TDP 唔咪咁高,
我地係用 U,
吳咪玩(死) heatsink

TOP

U120 有 6 支 heat pipe。即係話,如果多 d heat pipe 就可以勁 d,咁我又唔洗咁辛苦,成日改設計。
而家 d die 越來越細,但係 heat pipe 一般用 6mm 直徑,仲要係圓形,要靠一件有 groove o既銅底去傳熱。6 heat pipe 已用左 36 mm + 。
咁同粒 die 最近的 heat pipe 其實得返 1 至 2 枝。

上面 heat pipe 同 fin 又要顧及分佈問題,總不能太過靠近。

我只係覺得用到 6 heat pipes 係過左火,好似龍珠入面,悟空悟出左,唔係一味變大隻就好打 d o既道理一樣。
我比較鍾意平衡系統。價錢同性能比。 Tony, 你應該加返價錢/效能指數,多個參考

TOP

原帖由 pigineer 於 2007-12-23 00:02 發表
U120 有 6 支 heat pipe。即係話,如果多 d heat pipe 就可以勁 d,咁我又唔洗咁辛苦,成日改設計。
而家 d die 越來越細,但係 heat pipe 一般用 6mm 直徑,仲要係圓形,要靠一件有 groove o既銅底去傳熱。6 heat pipe 已用左 3 ...


同意 (中間果兩支 ....)
問題係點樣 share 到比其它 ...... (好似解决唔到)
但係用 6 支 heat pipe,佢又排到咁密.....

如果吾係,就吾洗攪到要去玩"水"

TOP

原帖由 pigineer 於 23-12-2007 12:02 AM 發表
U120 有 6 支 heat pipe。即係話,如果多 d heat pipe 就可以勁 d,咁我又唔洗咁辛苦,成日改設計。
而家 d die 越來越細,但係 heat pipe 一般用 6mm 直徑,仲要係圓形,要靠一件有 groove o既銅底去傳熱。6 heat pipe 已用左 3 ...

其實果6枝heatpipe 咁本唔平均傳熱  最左同最右果2枝照計係最小中間果2-4枝係用得最多
估計其實用5枝Heatpipe 效果唔會比6枝屎得好多

TOP

回復 39# 的帖子

理論上啱。

但係 heatpipe 單數未見過
而且中間果支咪好大鑊
冇得 share
食正晒全部 heat. :

TOP