提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我粒U(FX8320)TDP係125W,但CRYORIG C7只有100W,所以......不過都係有D擔心唔夠用。
冇人會答倒你呢個問題,因為唔知你機箱通風係點,又唔知你係咪一開機已經長期cpu load 9X%。

第一是有D擔心體型大的散熱器(特別是塔式)長期可能會弄壤底板
775嗰代就見過壓彎塊板而死板,因為後面冇背板,依家D散熱都有配背板,頂返住D壓力。
第二是我4條ram槽都插了高散熱片的ram,體型大的散熱器可能會頂到D ram
你4條RAM响CPU一邊,用tower頂的話咪調個風扇去IO嗰面囉,用埋D高大散熱RAM仲好,抽入散埋熱。
第三是想直接係機箱內換散熱器,所以體型較少的散熱器會易D安裝
Tower散熱好易裝,而且向橫吹有個好處係唔怕D熱力積住响底板附近(對比下吹式)。
第四是覺得裝風冷會穩陣過裝一體式水冷(因為見過有D post話裝左一體式水冷但出了事)。
假如風冷夠的話,冇必要用水冷。

我部舊機Phenom II x4 955用原廠散熱嘈到死,因為風扇細,一熱就上高速,唔嘈有鬼囉。之後換咗隻PCCooler 3 紅海舊款3銅管(人地俾),因為風扇夠大,都唔知幾靜,唔好以為好重,因為好多鋁片,只有銅管同個底座重。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 32# calebchik

豐儉由人, 落腦場睇一轉...
CM 212 LED, Gelid Tranquillo, TR Spirit 120M, Noctua NH-U12S...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

塔式 利民 TS90M 只係小輸U9S
但價錢只係$200
https://www.chiphell.com/thread-1249039-1-1.html

TOP