唔怕,因為試過,尤其係用在VGA-14上,基本上冇問題
以前聽人講,驚用在VGA風扇上的原因,係佢地用在鋁散 ...
tonychoi 發表於 2012-6-13 09:56


tony 版主, 有樣野幾好奇, 其實 "Hydro Dynamic Bearing" 印象中都分幾種CONSTRUCTION, GELID 12015用Hydro Dynamic Bearing  (SLEEVE BEARING?)而可以倒轉放黎用, 係因為選用左較昂貴既結構? 係的話, 可以倒轉放都可以成為賣點之一, 最少SILVERSTONE同CM既風扇只要係HDB就9成唔可以倒轉放, GELID能標明可以倒轉用相信會有幫助...

TOP

仲好大風
1600RPM下差不多=12025 7葉風扇@1500RPM的水平
而且風好集中
tonychoi 發表於 2012-6-12 23:31


隻三文冶有冇得3把WING12 PL咁裝

TOP

我等它出現

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

中間應該得,頭尾唔知,咩番tony sir最清楚
lcska02nkc 發表於 2012-6-14 23:00



    等緊東尼哥哥答我.

TOP

正呀, 幾時見街?
joelai0405 發表於 2012-6-12 23:45



    好期待, 幾時有得買?

TOP

回復 23# tonychoi

我個CASE就係想搵把薄FAN幫VGA入風,TONY SAN想問係咪PWM?同wing 12 pl邊把打靜d?

THANKS

TOP

回復  tonychoi

我個CASE就係想搵把薄FAN幫VGA入風,TONY SAN想問係咪PWM?同wing 12 pl邊把打靜d?

THANKS ...
jackiefx 發表於 2012-6-15 13:22


會有普通版及PL版
普通版-UV BLUE葉,1500RPM,3PIN,跟一條減速線去1000RPM
PL版係PWM+LED+LED開關,750-1600RPM,4PIN PWM BLUE LED

一定比WING 12 PL靜d,因為PL行1800RPM MAX

TOP

中間應該得,頭尾唔知,咩番tony sir最清楚
lcska02nkc 發表於 2012-6-14 23:00


冇~會預先安裝一把12015風扇上去
再比兩套12025風扇扣~

如果真係有需求,我再搵風扇扣廠多做一批12025風扇扣,另外選購囉

因為隻COOLER成本實在太高,如果25MM及15MM厚果兩把都做PL既話,根本唔敢想像到時個價賣唔賣到呀

TOP

LED開關,係我專登設計在風扇框上,我覺得個開關要SET在風扇主體上先係完整
咁就唔洗多條線出來咁礙眼 ...
tonychoi 發表於 2012-6-12 23:29
E個設計好正

TOP