呢個散熱個樣真係好誇 ,相信因長度問題,唔少箱都裝唔到。

之前 A Sir 見到我個 S1已經忍唔住「嘩」左出黎,唔知今次係點既呢?

TOP

好長呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TOP

拆左個風扇, 倒一堆干冰上去

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 loveleo2006 於 2007-12-10 20:51 發表
拆左個風扇, 倒一堆干冰上去

heatpipe唔可以咁玩架

TOP

冷靜0的,唔好咁激啊!

TOP

到底幾時先會上市...當初3-4月見到有展品話FOR G80/R600, 到5月我買左再等...等到11月尾換埋3870都冇消息~

TOP

回復 21# 的帖子

呢個COOLER的長度據了解同X2900XT張卡差唔多長~所以放得下2900XT,應該都OK

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實我係唔識用水印~如果A-君你識,麻煩幫手打一個上去啦~
我一早知道本地有D電腦雜誌社時不時冇野寫就上網把外國的REVIEW 抄下來當自己的,當年就有一間本地的電腦雜誌抄TECHNIC 3D的ACCELERO-X1/X2 REVIEW,COPY左下去當係自己,我當時買左本雜誌看了都好奇怪,問返D同事話都冇SEND SAMPLE比佢地,而上TECHNIC 3D,見到D相係一模一樣的,自此就唔再買佢的雜誌了~

所以拜託睇完REVIEW的網友唔好放出去~咁比人利用左努力的PTP及阿麥就好唔抵~一蚊都冇收過就益左人地~

其實PIGINEER今次SEND兩個SAMPLE出來,就係想公平D,沒有水份地知道用家們的COMMENT及真實用的時候的結果~咁先可以改良日後的設計。這點同我寫DIY及REVIEW BLOG的原因有關,亦歡迎各COOLER廠的代表參考我的COMMENT,返去研究下~

P.S.而家的媒體REVIEW,由其係華人社會的,有時真係水份過多了。

原帖由 x850xtpe 於 2007-12-10 20:36 發表

我冇咁講

而且EPC流量較高係事實 (新高登除外)

流量x高手=

TOP