回覆  rfdingo
我明你想說像用前朝劍斬今朝人的意思
但以11樓後補的狀況 2樓的的確已不對了

現在的人經常 ...
BMS 發表於 2025-12-29 22:26



    想搵位走去入人既明顯係閣下
2樓 我回覆可以預見 11樓既回覆?

閣下做緊既野就正正 係前朝劍斬今朝人

正人君子就 直接覆11樓,而唔係 扮受害者咁話人搵位入你

想扮君子 扮受害者就免啦
其他師兄都係 順回覆解決問題
就你回覆奇特,非要特登搵位踩一捧一咁黎覆

TOP

本帖最後由 BMS 於 2025-12-29 23:05 編輯

回覆 21# rfdingo
你睇睇你自己第一句先啦 不要以為自己站在道德高地(你呢d就真係惡言啦
原來你識字?

我所謂的惡言也止在「笑死(散熱器)」的部分
而我指出前人留言的部分有錯並沒什麼問題 因為回覆不是獨給2樓看 還會給樓主

反而現在站在道德高地的是我不是你 你才是扮什麼君子指責我 真現版的只想搵位入其他人的愉快犯(不聚焦回答原樓相關問題卻只想搵位入人) 會越來越少人某程度上也是因為你們吧

PS:上老紀似乎有d執筆忘字、日日滑的手機解鎖也試過想不起(可能也和我以前撞過頭有關) 會計較人家錯字 會不會是你的品性也有些問題

TOP

你看看你自己第一句先啦 不要以為自己站在道德高地

而我所謂的惡言也止在「笑死(散熱器)」的部分 指出前人 ...
BMS 發表於 2025-12-29 22:52


係係係,又係我無啦啦要道德高地
明明係有人 引11樓 去回頭覆2樓
想扮君子 扮受害者就免啦
其他師兄都係 順回覆解決問題
就有個想要道德高地既人,回覆奇特,非要特登搵位踩一捧一咁黎覆


會越來越少人某程度上也是因為你呢類會員囉,動不動就搵位 踩一捧一 ,
明明係 用未來貼 覆過去貼都仲好意思,君子啦君子啦

TOP

冇燒過機. 唔係好敢燒 PBO SET 75度呢家. 唔知會唔會唔係咁好
astrid1211 發表於 2025-12-29 01:31



開PBO 大部份板廠 都會附帶Clock + 100~200  溫度都會上得特別明顯
散熱好既的確係隨便開

一般用 溫度同 PBO 由佢auto 就可以
溫度高 (睇板) 基本上會自己降頻(或者叫做 唔會一直處於 最高頻)

除非用到既sw/game 食單core 高頻
工作用唔太需要開PBO

硬件方向入手
pump 無受4pin 控速影響 (有d 牌子 pump 可跟4pin pwm調速 )
好似其他師兄講咁 重裝次 散熱 (同時check 清楚 7950片有 同泵頭有無 撕張透明膠....)
跑轉 r23 cinebench  single/multi core 睇下有無 異樣

軟件入手就睇下 自己用緊個sw 係咪真係 唔食多core ,轉片 如果用cpu 應該唔會咁少
當然如果主力係 食顯卡既sw ,cpu 用得少又合理

另外仲有個因素係,
如果你轉片其實係食顯卡
顯卡fullload 400w左右 (如你高階卡.....)
360排要食顯卡尾氣, 咁一定對cpu 溫度有影響

TOP

本帖最後由 BMS 於 2025-12-30 15:12 編輯

回覆 23# rfdingo
你焦點有些怪 我就不能一個回覆內回不同樓的?
你有看過我的帖應該知道 一個回覆內含分割多個題目(?)不是第1次了 是你一心想入我認為我有惡意吧(以為前後主題有關)

啦 見好就收 我也不想無謂和你鬧
(中立的人應該都能理解到是你自己先反應過激, 而我的回文除去笑死部分外都是很正常地理性回答的)
以前玩梗唔得 以為今次笑下都唔得時(已經儘量修釋得像玩笑風) 反而是同時引用被人鬧… 帖是我留言在後 同時回前面的、看完前面回覆後才回竟然還錯…

有些像我因是現代人所以知道天動說, 然後指出前人的地動說是錯的情況, 但我留言在後時已經有前人沒有的"新情報", 回覆上就是整體(情報), 沒理由要我扮不知道…
(某些forum是可以將回覆直接留在某樓下面, 我是這麼做直接留言在2樓下面的話我還可以認同你的觀點, 但我的回覆是出現在第2頁, 對於會照樓順看回覆的觀看者…我不認為留後的我有錯)

我傾向多種引用是因為以前玩慣論檀, Discuz!代碼都是手打的
所以我才說你焦點有些怪, 就因為quote碼是forum幫你寫埋, 所以格式傾向1覆1引用, 就不容許人多重引用? 沒這道理吧
俾你攪到我發現自己想不起不少字 想到頭痛 (上這裡的壓力越來越大, 想傲嬌吓程度的惡意(自稱)都唔得…現在連傲嬌(人設)的心情都沒了)
---------------------------------------------

各位好, 寫本樓上半部時還不知道是同一人, 下半部是知道後後加
當知道同一人後也沒刪改上半部並原文保留下來, 是不認為"知道或不知道本身"對內容有什麼影響
只要理解『本樓上半部和更前的部分都是在以為2樓和惡意相向起手的衛道者是不同人之下而寫的就好』


最後總結—下, 每個觀看者對文章的閱讀理解不同, 寫方也不見得會將全部想法用文字描述出來,畫公仔畫出腸咁。

當時對2樓的理解就看圖『我同U但30%高過你,溫度卻被你低,所以你的有問題』, 他沒有將『這個想法全部用文字描述出來』, 但我是這麼的理解

而後面我回覆的內文, 文字表達中對2樓基本已指出因為場境不同、所以單核(産生的)溫度和樓主的並不相同。
而圖片因為是面向樓主而不是針對2樓的, 所以圖中的佔用率換算只有我和樓主。(18樓說我有針對他, 但我有將他的佔用率換算一概寫在圖中嗎)

各位公正的裁判員, 我沒將『全部想法用文字全部描述出來』, 但必要的部分自認已有留下, 剩餘部分則觀看者自己思考、理解, 不用我畫公仔畫出腸吧, 我是寫書咩、還是教書、專業的啊!?
前面17樓或其他回覆內文基本沒改動外、圖還是原初版本, 各位都能正確理解的話便可知『本樓下半部紅字部分並非後設』。現在可以回去重看第1、2頁, 18樓突然有個衛道者跳出來指責我、第1句即惡言相向、往後態度還一副認為就是我錯般。

每個觀看者對文章的閱讀理解不同, 我可以接受, 但第1句的惡言相向…是不是可以請無理取鬧的他能自覺理虧呢
道歉就不用啦, 某些人不知道是自尊心重還是愉快犯, 即使最後發現自己錯了都不會承認還死雞撐飯蓋…

網絡上今天忘記昨天事, 道個歉有何難, 我是不理解啦…
但觀看者都看在眼裡, 針對或搵位入人(無理取鬧)、這種討論氣氛只是趕人趕客、劣幣驅良幣、人會越來越少真不能怪人啊

---------------------------------------------
沒留意到原來你(18樓)和2樓是同一人, 難怪那麼大反應, 還想為什麼會有第3者插一腳進來衛道(看, 我回覆基本不看人, 何來去針對人的) <-絶不是我前1秒在第1頁、後1秒第2頁就健忘, 只是沒去記住那些頭像或誰發的
如果你能放下成見, 請正確理解以下部分

樓主是有開HT說不足20%的75度(頂樓就是這麼說). 然後11樓說20%的80度
你2樓說自己沒HT, 圖中的使用率是30% 68度
32的20%=6.4 樓主有HT(同U)
16的30%=4.8 2樓你的沒HT(同U)
24的27%=6.48 我的
(同樣27%, 拆開工作量模擬無HT佔用大概等於5+a, 而工作量含HT就大概等於4C8T內+a)
拿~我不是說會佔滿8T呀,是批量轉file由同時6個試到5個時,勾工作管理員勾到4C8T時就大概佔到這佔用率附近
請放下你的成見, 不說其他, 你2樓舉例的工作量根本和樓主不一樣(大概你4.8, 但樓主相當5+a或4+a但單核温度更高? 保底論上是這樣)
(這些工作量集中在有HT的1C2T, 大概等於4C8T, 雙CCD有金銀核4CORE, 會令單核溫度偏高, 但相同核心數, 沒開HT的你單核溫度將會偏低, 而將它拆開當沒HT算理論也是會比你使用更多的CORE)
然後請再看我20樓6核12%的佔用思為 類比16核的12%的舉例…(真實發生於巴〇板或M....〇〇)
你認為自己沒錯嗎

開PBO 大部份板廠 都會附帶Clock + 100~200  溫度都會上得特別明顯
rfdingo 發表於 2025-12-29 23:10

唔太認同你說要PBO+100~200,溫度才特別明顯(上升)
XFR本身就有150Mhz(照理AM5應該都差唔多), 現在出廠即灰燼, 即使沒PBO那一二百, 正常態的最後一二百, 溫度電壓也是比較高吧

你最後提到GPU, 我就想離題說說PSU, 以前PSU 12V rail由單路變多路又變回單路主流, 但現在GPU咬到600W, PSU颯到1000W以上, 我覺得PSU是時候回到12V雙路rail,將一路專給那個經常燒的GPU

回覆  BMS

我聽人講pbo pbo2超頻ddr同uncore,冇用過amd cpu
MSI_R9_280_Gami 發表於 2025-12-29 22:13

d人成日講電源管理99%就為熄Boost, 然後又經常將PBO代用超頻和正常的Boost 看文不看前後文經常會弄不清想說PBO定Boost

上大陸網睇話idle都五六十度,所以應該正常
MSI_R9_280_Gami 發表於 2025-12-28 11:46

他們說idle是真的idle嗎 有點背景工作量夏天五十多度可能是對 六十度就誇左d 真idle(有CC6、Package C6)唔會咁熱啦
會爆咁高代表有CORE頻率被扯高左 那邊可能係idle

TOP

長篇大論一味拎舊u舊架構話人錯,事實上am5 idle就係50度,不過show嘅係package温度,睇返core咪3x度囉

TOP

回覆  rfdingo
你焦點有些怪 我就不能一個回覆內回不同樓的?
你有看過我的帖應該知道 一個回覆內含分割多 ...
BMS 發表於 2025-12-29 23:12



請先放下你的成見 並正確理解以下部分

樓主咁多個post都只係覆 %,都無寫 食幾Core 用咩sw
到而家都無提供真正既工作量
用幾多Core 甚至係咪用 CPU黎轉片,還是單純係火爐3080ti轉片 cpu 食尾氣都無交代

我建議你等樓主 有心機覆你,又比你模擬岩
先再同大家講 誰誰誰不正確 啦

同散熱 有師兄 995x3d 40% 160w 74度
160w 40% 我無估錯 係有開SMT既
我都懶得提單塔同360水有無差距,隨便啦


無人提XFR 好多年
大家都只係講 PBO/PBO2
改 CO  Max CPU Boost Clock Override scaler  功耗 溫度裝 會部都係度

我係寫 "溫度會上得特別明顯"
唔係你寫既 溫度特別明顯(上升)
人地廠成套 profile set好 Max CPU Boost Clock Override ,scaler 一齊推
隨便你演譯好啦

PSU 唔駛諗,錢賺得少成本貴,DIY市場細
而且多路變單路 就係因為  GPU 大咬
幾年前 3系N卡+煙條 就已經超1000w

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2026-1-2 02:31 編輯
冇燒過機. 唔係好敢燒 PBO SET 75度呢家. 唔知會唔會唔係咁好
astrid1211 發表於 29-12-2025 01:31


新年剛自己換過散熱膏,我冇用相變都係用啲普通野TF9,室溫25度打機同場景低2度左右,差不多分別不大可能係環境誤差都不一定。跑R23 100%多核 427XX HW最高讀到224W接近4萬3分 最高88.5度,風扇都係之前既保守靜為主調較,咁睇來普通散熱膏都唔駛換咁密一年換一年都冇問題。


我有開PBO 同降壓呢個要慢慢試自己粒U可以降幾多都係穩定。
Boost Clock Override: +150 MHz

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-1-1 15:59 編輯
回覆  rfdingo
你焦點有些怪 我就不能一個回覆內回不同樓的?
你有看過我的帖應該知道 一個回覆內含分割多 ...
BMS 發表於 2025-12-29 15:12


am5閒置一直都係50-60度,我7900x 7950x3d 一直都係咁上下
am5 本身粒iod 就係22w 固定發熱量,你閒唔閒置都係2xw, 自己手改電壓都要17w

我windows 11乜都唔做,rgb同基本後台, 7950x3d 16c32t 佢就係10%左右係度跳,
睇tdp就係50-60w(最大150w), 溫度就係56-58度左右

基本上大部分主板9950x 開pbo 係會由170w, 會上升到230-250w
尤其係允許更多單核拉多d電, 由本來30w左右一粒核心允許拉到55w咁多, (5.1ghz拉到5.7ghz,這裡需要多50%電)

不過點熱都唔夠7950x3d 熱, 我真係長期頂溫度牆,
360龍神ii 水冷都冇用,佢120w鎖死左上限一樣會頂到牆
我想換9950x3d, 就想為左降低8度,同可以超頻拉高d單核.... 但依家又準備出9950x3dx2, 又要等到26q1尾
但等到26q2又不如等埋zen6出

TOP

am5閒置一直都係50-60度,我7900x 7950x3d 一直都係咁上下
am5 本身粒iod 就係22w 固定發熱量,你閒唔閒置 ...
s84292 發表於 1-1-2026 23:50


2個CCD 就算都係用X3D 總線BW都係問題,打機等下代1粒過CCD X3D 12核最實際

TOP