回覆 19# ronan


呢隻都OKAY
thermalright assassin x 120 refined se

我見安裝教學係用lga 1151, 即cpu socket outlet 係三粒screw

https://www.youtube.com/watch?v=baJroh5Of84&t=52s

TOP

係wo, 原來仲會頂住,

我再搵過資料, 呢隻JONSBO HP400S 應該岩用, 可以用起INTEL: LGA 115X, 而我粒CPU ...
ronan 發表於 2024-10-27 11:46



    ....位同空間可以的話, 用個平塔都會比 下壓好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  rfdingo


    你好 我最近發現我的手提電腦運行時會發現噠的一聲似系屈折塑膠的聲響
唔知是否因為 ...
derekchan 發表於 2024-10-27 13:03


近幾年無用開nb唔熟
你可以去
    系統故障 / 行動電腦
貼埋nb型號 + 你覺得既 "繼電器" 問題問其他師兄

TOP

本帖最後由 ronan 於 2024-10-28 20:19 編輯
....位同空间可以的话, 用个平塔都会比 下压好
rfdingo 发表于 2024-10-27 11:50



我起中田买左两把ARCTIC P12 PWM PST 12cm Fan, 一前一后
JONSBO 乔思伯 HP400S 风冷散热器和arctic 散热膏

因为时间关系,我暂时只係安装左两把ARCTIC P12 PWM PST 12cm Fan
cpu 风扇第二日先安装
机箱风扇插起底版cha_fan 取电,但发觉入windows 和入bios 先会转,入左windows 之后就会熄,两把第扇都系同一情况...........请问是否要起底版度set ?

TOP

你用7700個機箱有機會唔夠大你要計個數先 個陣時未普及流行塔散

TOP

回覆 25# ronan

check fan curve
可能bios預設cpu未到60度 機箱風扇唔會轉都唔定

TOP

我起中田买左两把ARCTIC P12 PWM PST 12cm Fan, 一前一后
JONSBO 乔思伯 HP400S 风冷散热器和arctic 散 ...
ronan 發表於 2024-10-28 19:59



    有可能要
你可能要入bios 睇下 fan 預設係咩 mode黎控制
dc/pwm/auto ? (一般會選pwm 用風扇轉速控,但如果認錯左做dc 就會用電壓調,有d fan 少電時會唔夠力轉)

其次風速profile 個類
performance mode
silent mode 個類
會有個預設跟溫度自動調


再懶d 唔識搞bios 可以試 軟件調
如 FanControl
https://github.com/Rem0o/FanControl.Releases/releases

TOP

本帖最後由 ronan 於 2024-10-29 22:52 編輯
有可能要
你可能要入bios 睇下 fan 預設係咩 mode黎控制
dc/pwm/auto ? (一般會選pwm 用風扇轉速控 ...
rfdingo 發表於 2024-10-28 20:32


今日安裝埋把新cpu 風扇,發覺有時開機cpu 會係60 度, 但有時37 度

睇下遲d 起打機的情況下會唔會有分別先

IMG_8778.jpg

TOP

有可能要
你可能要入bios 睇下 fan 預設係咩 mode黎控制
dc/pwm/auto ? (一般會選pwm 用風扇轉速控 ...
rfdingo 發表於 2024-10-28 20:32


本身bios default 機箱風扇係set pwm
我之後改為dc ,入左windows 之後兩把機箱風扇都無再熄了
可能真係因為電壓唔夠推唔著兩把風扇

TOP