本帖最後由 Man@MFHK 於 2017-9-17 18:42 編輯
淘佬買風扇,如果買大牌仲貴過香港買,又唔知保養點搞,三無產品同大陸雜牌我買過,噪音加冇風,買5把兩個月壞2 ...
MySuperPig 發表於 2017-9-15 13:43

一年前淘過把十蚊人仔12cm雜牌彩燈扇俾舊機,用大4pin頭,好靜但弱風,7x24行足一年都仲未死。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TB 報的rpm 可信?
pomkon 發表於 2017-9-17 01:58

我買果把無講rpm,果陣純粹貪佢有燈無咁講究。
理論上要準確知道rpm起碼要揀用3pin風扇頭既扇。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

不是 4pin >> 3pin 嗎??
pomkon 發表於 2017-9-17 14:49

4pin正常係PWM,3pin只能用電壓控制轉速。
但我講既大4pin係插舊HDD果條電源線。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Man@MFHK 於 2017-9-17 18:41 編輯
molex ?
4 > 3 > molex  
or
molex > 4 > 3

??
pomkon 發表於 2017-9-17 16:23

4(PWM控速) > 3(電壓控速) > molex(定速)
都無話邊樣好既,睇你塊板有幾多風扇頭,舊板計埋CPU得三個頭你要加扇咪要考慮用molex頭囉,仲有通常真4pin(PWM)最貴,最平molex淘佬大把。
暴力扇例外,暴力扇有D會有molex加3/4pin頭負責控速,得molex果D你要接受到把聲先得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Man@MFHK 於 2017-9-18 15:18 編輯
or a fan controller??
pomkon 發表於 2017-9-18 00:19

底板唔夠pin又要裝多風扇又想控速,呢個都係方法,當然又要多件野洗多樣錢,貴有貴玩平有平玩
以前舊機我成本先決,除左粒U塊板同隻牛有要求其餘夠用夠著到機就算。依家塊TUF X299 Mark1有八個fan pin我已經裝左七把扇,淨係風扇都成七舊水,仲嘈過舊機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP