回覆 19# calebchik

要唔頂RAM的話,你D RAM一定唔可以係有散熱片個種
唔係會剛剛好頂到最近CPU個條RAM

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Cryorig好似得中央田同電梯隔離間鋪有得賣

TOP

正都一定有cryorig 野賣

TOP

回覆 24# sliverlife


    Sorry,係我攪錯左,中央田無,係正都有

TOP

回覆 22# calebchik


    冇用過c7, 不過Cryorig 係香港唔知點保養雖然外觀唔錯.雖然外觀唔錯.雖然外觀唔錯.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 28# calebchik


其實底板比你想像中強得多,唔洗太擔心
我初時都擔心我塊cheap板(AsRock Fatal1ty B85 Killer)頂唔順隻Cryorig R1 Ultimate(差唔多1.3kg),而家用左大半年都無問題
至於你話怕難裝,我自己就用Fractal Design Define R5,大細同Arc Midi R2差唔多
我當時都係新手換塔散,都唔覺得難裝。其實買之前裝之前做多d research就唔怕

TOP

本帖最後由 youarehere 於 2016-12-6 05:14 編輯
我粒U(FX8320)TDP係125W,但CRYORIG C7只有100W,所以早幾日email去CRYORIG客服問了我粒U可否用CRYORIG C7 ...
calebchik 發表於 2016-12-5 11:30


原來係因為咁...

其實可以考慮下薄身嘅塔式, 一般12CM級連4熱管已經唔洗諗壓唔壓得住, 選擇亦多好多
其實講重量都唔係差咁遠, 212, tranquillo呢啲都係500幾gram, 隻Cryorig C7都要350g

如果都係驚呢啲問題, 可能要下吹式再另外換暴力扇

TOP