上新高登 3/f 望望..XD

TOP

側出隨時破壞對流

TOP

覺得換機箱會好的

TOP

主要都係要做返對流, 唔好係其他方位出風

TOP

終於買咗把3 pin風扇, 聽各位師兄意見, 後出就算了.

溫度係低咗, 暫時未再死機.  Thanks.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本身個機箱有比你落風扇既位先好放
否則根本同佢本身個散熱方案唔同

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  Dominator

CHING你買左幾錢?
賣唔賣
1112311123 發表於 2016-4-13 23:45


淘寶RMB110
用緊, 賣唔到   

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP