提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正常電腦應該都唔會得一把風扇? 就算真係有啲咁既機箱 我都會建議換左機箱 緊要啲 如果唔係真係太傷硬件了....

TOP

自己試過, 電腦抽出好過抽入好多. 而風扇係箱上半抽出又比下半抽出好好多(熱空氣上升) 另外唔好吹風吹亂CPU/GPU散熱排出既熱風. 不過話就話係咁, 每個箱唔同你又得一把要試點解唔直接試下抽入抽出分別?

TOP

正常電腦應該都唔會得一把風扇? 就算真係有啲咁既機箱 我都會建議換左機箱 緊要啲 如果唔係真係太傷硬件了 ...
chan930200689 發表於 2019-6-3 12:33



我隻隻箱都係得一把風扇
全部都要掉

TOP

抽出散熱好,但你準備食塵(從所有孔入黎)
抽入,抽入位裝一塊隔塵網就可以降低大量進塵

如果唔係差好多度,我都係勸你抽入好
(你買得呢個箱都唔會預佢散熱好吧)
老實講與其係度問,自己抽出抽入都試一次煲機仲快仲實際

TOP

正常電腦應該都唔會得一把風扇? 就算真係有啲咁既機箱 我都會建議換左機箱 緊要啲 如果唔係真係太傷硬件了 ...
chan930200689 發表於 2019-6-3 12:33


我相信9成廠機都係得一把機箱風扇

ITX同細箱好多都係冇多把

TOP

回覆 16# s84292

我接觸過人生第一部廠機係前面12cm 後面8cm 所以我諗一吸一出係正常??因為得一把風扇 如果真係高階機 應該真係會過熱😂😂

TOP

回覆  s84292

我接觸過人生第一部廠機係前面12cm 後面8cm 所以我諗一吸一出係正常??因為得一把風扇 如 ...
chan930200689 發表於 2019-6-4 10:52


我公司果50部IBM機都係單扇, 有D 係CPU連機箱一條風道得一把風扇

高階機就唔會得兩把,我自己部機都6把14CM 吹冷排

TOP

抽出 排出機箱內熱空氣形成負壓狀態有利吸入機箱外冷空氣。

TOP