hanghanghang 當前離線
進階會員
原帖由 K_C_ 於 2008-11-21 17:03 發表 大家唔好貪心,見到有風扇就用...... Manual有寫,o個把細風扇係行水冷至要用.因為冇o左CPU風扇去帶動底板上o既對流(或者吹住NB/SB).如果CPU行風冷就唔應該用,因為放響CPU HS同機背風扇之間,會引起亂流~~~
TOP
mh使者 當前離線
特級會員
原帖由 hanghanghang 於 2008-11-21 17:14 發表 你知唔知絕大多數有送風扇既asus板都係無水冷頭?
inori 當前離線
Sony A7R3
原帖由 hanghanghang 於 2008-11-21 05:14 PM 發表 你知唔知絕大多數有送風扇既asus板都係無水冷頭?
OSIRIS_ETERNAL 當前離線
Banned
原帖由 inori 於 2008-11-21 17:24 發表 言下之意RF/M2F/RE都冇供電既水冷頭?
原帖由 OSIRIS_ETERNAL 於 2008-11-21 17:34 發表 你知唔知人地講緊乜? 有d人剩係cpu同vga會玩水,但mb唔會。咁無左cpu扇,nb無風到咪好易積熱,所以會送把咁既扇。
roadwarrior 當前離線
Chinaman 當前離線
中級會員
fufu1689 當前離線
nicotine 當前離線
原帖由 roadwarrior 於 2008-11-21 17:40 發表 FYI, I have a Coolermaster Hyper 212 on P5Q-E