原帖由 K_C_ 於 2008-11-21 17:03 發表


大家唔好貪心,見到有風扇就用......

Manual有寫,o個把細風扇係行水冷至要用.因為冇o左CPU風扇去帶動底板上o既對流(或者吹住NB/SB).如果CPU行風冷就唔應該用,因為放響CPU HS同機背風扇之間,會引起亂流~~~

你知唔知絕大多數有送風扇既asus板都係無水冷頭?

ops....睇錯, 當我無講

[ 本帖最後由 hanghanghang 於 2008-11-21 17:36 編輯 ]

TOP

原帖由 hanghanghang 於 2008-11-21 17:14 發表

你知唔知絕大多數有送風扇既asus板都係無水冷頭?

緊係啦.....NB行水冷仲洗咩用風扇?

TOP

原帖由 hanghanghang 於 2008-11-21 05:14 PM 發表

你知唔知絕大多數有送風扇既asus板都係無水冷頭?


言下之意RF/M2F/RE都冇供電既水冷頭?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 inori 於 2008-11-21 17:24 發表


言下之意RF/M2F/RE都冇供電既水冷頭?

你講啱左三分二
RF同M2F都無水冷頭....
自從多左"EXTREME"版本之後
asus現役既"formula"多數都無水冷頭

而且, 我係講"絕大多數", 你唔好老屈我講成"全部"

TOP

原帖由 OSIRIS_ETERNAL 於 2008-11-21 17:34 發表

你知唔知人地講緊乜?
有d人剩係cpu同vga會玩水,但mb唔會。咁無左cpu扇,nb無風到咪好易積熱,所以會送把咁既扇。

我再睇多次就明左
唔好意思

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

拆左佢

TOP

風神鍛用緊冇問題

TOP

今晚收工去買Coolermaster Hyper 212, 多謝各位意見

原帖由 roadwarrior 於 2008-11-21 17:40 發表


FYI, I have a Coolermaster Hyper 212 on P5Q-E

TOP