一定要用Migrate?
如果想backup OS做image應該點?

TOP

本帖最後由 w28stanley 於 2024-6-18 15:28 編輯

因為這 2天比較忙,遲咗回覆,係度多謝以上咁多位師兄幫助,想係度總結一下。
有師兄提示用BOOTICE,結果我找不到ESP分區,efi的文件。聯想到 FEI 分區出問題。
於是同時插上HDD + SSD開機,對比一下,發現有2個分區 ( 有分區,但入面有Data ),應該係分區有事。
諗住再用PE試下師兄嘅系統引導修復工具,但係見到PE桌面有個 Easy Uefi,click入去睇下,見到有個叫重建EFI系統分區,試下做,結果重啟電腦後,佢又正常可以入到 windows桌面,算係撞彩搞番掂。

但係有2個分區都是冇嘢。
80000.jpg

TOP

Secure Boot 熄佐未
tunster 發表於 2024-6-16 17:32

試過熄咗都係開唔到機。

TOP

回覆  w28stanley

巳經有人講咗用遷移作業系統就解決。
你用克隆磁碟係可以1:1複製全部data, 之後100%係 ...
未熟者 發表於 2024-6-17 18:01


試過做遷移作業系統,但係做唔到。
H.jpg

TOP

其實樓主買咗Crucial SSD, 佢地有專用Acronis True Image for Crucial, 移OS冇失手

點解要走去用AOMEI Par ...
未熟者 發表於 2024-6-18 12:14


用慣咗 AOMEI Partition 諗住隻隻都系咁樣做法。

TOP

因為這 2天比較忙,遲咗回覆,係度多謝以上咁多位師兄幫助,想係度總結一下。
有師兄提示用BOOTICE,結果我 ...
w28stanley 發表於 2024-6-18 15:18

用系統引導修復工具就得啦.
3.jpg

4.jpg

TOP

比個系統引導修復工具你.下載完請告知.我刪除.

傲梅 系統引導修復 工具
放在PE運行.請看圖片 ...
66369 發表於 2024-6-16 13:22


唔該晒師兄,因為多Post睇,又掛住整機,忘記回覆,Sorry !

TOP

有師兄提示用BOOTICE,結果我找不到ESP分區,efi的文件。

你是用台灣benq800a的繁體PE
benq800a的繁體PE.是冇顯示隱藏分區的.所以睇唔到EFI文件
不過可以借助DiskGenius 睇EFI文件

TOP

如日後要做.都係用(磁碟備份)比較好.做完唔使系統引導修復.

TOP

有師兄提示用BOOTICE,結果我找不到ESP分區,efi的文件。

你是用台灣benq800a的繁體PE
benq800a的繁體PE. ...
66369 發表於 2024-6-18 16:18


AOMEI Partition 有顯示隱藏分區,但係唔知佢入面有冇料。

TOP