自己唔小心整斷針就有

TOP

回復 21# BlackJack


好耐冇見^^

自從u內置埋記憶體控制器,就多多一種壞法:
以前見花畫面,梗係ram呀,顯示卡呀,點知係粒u喎[U散熱係一路正常冇過熱]

TOP

回復  BlackJack


好耐冇見^^

自從u內置埋記憶體控制器,就多多一種壞法:
以前見花畫面,梗係ram呀, ...
feedback 發表於 2013-5-28 08:42

Sorry, 我識你
定係我地唔知係邊到吹過下水

內置記憶體控制器大勢所趨
在追求微型電腦大前提下
將來一有野壞,應該成舊換多過換parts,不過微型電腦要普及就...

TOP

咁O岩啊...幾個行家起同一個POST
小弟都算係做電腦既...一般都係7X24商用系統,有D類似SERVER 咁用...
如果無事無幹,唔熱唔超....真係未見過CPU壞,無論AMD 定INTEL
可能我好彩啦

TOP

回復 23# BlackJack


    唔好意思,我以為你係以前高登o既Black-Jack。

intel好醒,775開始轉冇腳U,將部份出事率轉嫁左去底板商,又慳番d金屬料,AMD就仲未定唔會用依招?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

相對其它配件,CPU壞的機會真係十分低,由x486年代到而家我都未試過壞CPU

TOP

死過粒amd athlon2x4 620

TOP

回復 26# jeffreycheng


    係。

TOP

回復 9# thor25


    製程精密 = 唔易死?

TOP