COD 當前離線
進階會員
回復 COD 拎走粒電池唔夠~最好轉埋jumper clear ~ 我試過塊780g板~放電+拎走電池開機~CMOS都有save~ 最 ... chan0103 發表於 2012-2-14 09:15
TOP
stamp3010 當前離線
中級會員
不如拎埋塊主板, CPU, RAM出新高登1/F執多塊二手板順便check下係咪死板,反正依家都唔着... ... stamp3010 發表於 2012-2-14 11:40
wingkps2 當前離線
cowcow05 當前離線
初級會員
e6600ko 當前離線
H.M.LAM 當前離線
候先我又係咁.先全藍畫面.即係咩字都冇. 跟手再開左十幾次機都係入唔到windows.又停左係bios畫面.跟手逐樣 ... wingkps2 發表於 2012-2-14 21:38
mokyingying 當前離線
Banned
會唔會火牛唔足電 mokyingying 發表於 2012-2-14 23:37