原帖由 musicshop168 於 2009-11-13 02:21 發表


我用 amd cpu, 行 auto 都會自動行 1.95 -1.97v,
幾隻牌子 ram 都係咁


所以話呢~人手TUNE個電壓比較好 粒粒CHIP都唔同體質
我手上CORSAIR 4G KIT DDR2 800 正係去到 86X ,另外一條ADATA 2G DDR2 800 1.9V 去到1066

TOP

以後都係用番D正常版本~~
唔用個D所謂GAME版本~~

TOP

原帖由 ofaitech 於 2009-11-13 14:26 發表
以後都係用番D正常版本~~
唔用個D所謂GAME版本~~


GAME 版意思應該係解速度會快 d,
唔係解用電少 d

TOP

但係1.8都唔得~~死得那~

TOP