johnng 當前離線
中級會員
原帖由 musicshop168 於 2009-11-13 02:21 發表 我用 amd cpu, 行 auto 都會自動行 1.95 -1.97v, 幾隻牌子 ram 都係咁
TOP
ofaitech 當前離線
musicshop168 當前離線
原帖由 ofaitech 於 2009-11-13 14:26 發表 以後都係用番D正常版本~~ 唔用個D所謂GAME版本~~