Vista 當前離線
中級會員
未用過Asrock,底板只Asus,gigabyte, Msi ngnongno 發表於 2018/10/19 21:36
TOP
lemonhk99 當前離線
Banned
ihatesingfku 當前離線
初級會員
sensemomo 當前離線
回覆 Vista 今日壞MB...一上來就換....漢科真係好到一流 ihatesingfku 發表於 2018-10-19 23:46
rainkong2036 當前離線
billy12342001 當前離線
當年漢科同Altech唔做Asrock一定有原因, 總之超到≠長時間穩定 billy12342001 發表於 2018-10-20 08:59
Botti 當前離線
進階會員
明明白白 當前離線