philipsrev 當前離線
進階會員
想問大家預計這個模組既通話質素得唔得? 用過T200講野完全唔掂 via HKEPC Reader for Android ... hkkenchoi 發表於 2020-8-26 10:47
TOP
doctori 當前離線
中級會員
bassfranky 當前離線
boysbehei 當前離線
harada6693 當前離線
kongso 當前離線
初級會員
fatman 當前離線
Ching, 講電話掂唔掂? fatman 發表於 2020-8-27 18:04