啱啱睇物流,廣州訂都係東莞發貨

via HKEPC Reader for Android

TOP

228 中午訂,快遞已收件  原本唸住唔再入呢隻牌子,但真係抵擋唔住,廿蚊粒單元咁既零件價。之前入 ...
countryboy 發表於 2018-3-30 21:17

228哩個價用黎聽跑馬都抵啦

TOP

回覆  kit01129

pm 左你了˜


另外總結下俾大家參考下:
我問左幾間其實都做緊238 順豐直送香港+送鍍金鍍 ...
dreail 發表於 2018-3-30 04:10

可否PM 120元升級藍芽線是那一間呢?

TOP

當我感覺滿足唔到嘅時候就入返副,冇銀彈玩
順便入埋個ostry200,唔見咗粒的,焗住用300,雖然佢對我來講 ...
bam1a 發表於 2018-3-30 22:05



    Kz 聽jpop 流行系唔錯的

TOP

回覆 92# 寫入讀出


    pm了

TOP

Kz 聽jpop 流行系唔錯的
shal 發表於 31/3/2018 01:24



我聽電音/chill pop/BGM,jpop我麻麻哋鍾意(應該話我唔鍾意流行曲個d罐頭 )
個類刺音格咗個耳塞其實已經接受到好多,就係漏電個D問題令我好困擾

TOP

我聽電音/chill pop/BGM,jpop我麻麻哋鍾意(應該話我唔鍾意流行曲個d罐頭 )
個類刺音格咗個耳塞其實已 ...
bam1a 發表於 2018-3-30 23:46



    希望今隻個接地做得好d

TOP

回覆  寫入讀出


    pm了
dreail 發表於 2018-3-30 23:33



    thx, 請問你是用集運還是順豐到港呢??

TOP

我聽電音/chill pop/BGM,jpop我麻麻哋鍾意(應該話我唔鍾意流行曲個d罐頭 )
個類刺音格咗個耳塞其實已 ...
bam1a 發表於 2018-3-30 23:46



    Zs5 6 聽edm都幾正

TOP

之前有買ZS3, ZS6都有買, 不過玩佐幾個月右邊低音爛聲,本來唔想再買呢個牌子。
睇得幾睇又係忍唔住, 搵到一間唔要配件,只係要黑色耳機+跟機線,因為之前買佐條8絞線比隻ZS6。 220包順豐直送香港..希望今次呢隻可以玩耐啲啦...

TOP