上FB打Bomis就搵到~
ddickyyy 發表於 2017-4-1 16:31

嘩嘩嘩,感謝

TOP

回復 77 #臭屁

請問 ching 係咪用內嵌封面定係點?

via HKEPC Reader for Android

TOP

今日帶咗三架機出去包膠(尋日先知香港重有人做)
000.jpg
雖然覺得以前去台灣包, 人哋台灣D cut位靚D, 不過香港都包得唔差

TOP

有無師兄可以show下相(播放16/44.1kHz) ? 因我係網上見呢部機仍係只有48kHz振晶, 升頻仍只會升到 44.1--->192kHz (仍無88.2/176.4kHz)

TOP

今日帶咗三架機出去包膠(尋日先知香港重有人做)

雖然覺得以前去台灣包, 人哋台灣D cut位靚D, 不過香港都包 ...
billy12342001 發表於 2017-4-1 21:42



    星輝?

TOP

回覆 85# queenman


    係

TOP

今日帶咗三架機出去包膠(尋日先知香港重有人做)

雖然覺得以前去台灣包, 人哋台灣D cut位靚D, 不過香港都包 ...
billy12342001 發表於 2017-4-1 21:42


ching去边度有得包膠

TOP

回覆 52# 臭屁


  請問聽感如何?

TOP

回覆 87# patklchung


    先達

TOP

無44.1 clock真係世紀大倒退,大陸一千蚊機都雙clock 啦今時今日(我都係dpx1a日水用家)佢咁搞以a ...
kinghung 發表於 2017-4-1 13:13



其實44.1 最common 格式都出唔到要轉48 呢個真係唔明
不過希望佢下部旗艦機再整好d,應該會計續支持

TOP