如無意外今日會收到機同XLR線,其他仲要等一至兩日
lklhaydn 發表於 2022-12-14 16:11

有少少心理準備,頭兩三日D聲可能暖到超岀你預期,
聽一個禮拜左右就會煲開好多,D細節層次會慢慢岀番嚟,
一個月後應該煲開七八成~~

TOP

有少少心理準備,頭兩三日D聲可能暖到超岀你預期,
聽一個禮拜左右就會煲開好多,D細節層次會慢慢岀番嚟,
一 ...
rickytang 發表於 2022-12-14 20:01


一開聲確實係有D奇怪,不過開左一陣已經有小小改善,再煲下佢先

TOP

部耳放有三級增益可選,個人建議用中增益推Edition XS,
高增益雖然好夠力,但聲像體型都放大埋,用中增益平衡度最好!

TOP

部耳放有三級增益可選,個人建議用中增益推Edition XS,
高增益雖然好夠力,但聲像體型都放大埋,用中增益平衡 ...
rickytang 發表於 2022-12-15 13:02


仲未研究點調增益,又冇制㩒

TOP

仲未研究點調增益,又冇制㩒
lklhaydn 發表於 2022-12-15 20:07

連續按兩下音量制,第一次顯示LR平衡,第二次顯示增益~~

TOP

連續按兩下音量制,第一次顯示LR平衡,第二次顯示增益~~
rickytang 發表於 2022-12-15 20:56



    成功了,謝謝

TOP

有少少心理準備,頭兩三日D聲可能暖到超岀你預期,
聽一個禮拜左右就會煲開好多,D細節層次會慢慢岀番嚟,
一 ...
rickytang 發表於 2022-12-14 20:01



    用左幾日,加埋釘腳又剩,D聲都有D漸入佳境,希望越用越有啦

TOP

其實部胆耳放加銅釘係關鍵,
識玩釘腳真係咩聲都可以較到岀嚟,
建議玩法:
拓品解碼:釘腳加釘墊正常擺放,
胆耳放可以試下用釘墊同唔用釘墊分別,
目前胆耳放我唔用釘墊直接銅釘,分析力更高結像更好,
用埋釘墊聲音會豐厚D多D餘韻,但胆耳放本身夠豐厚,
所以我唔用釘墊,但部拓品解碼就建議釘腳加釘墊,
試過全套機唔用釘墊,變得非常透明直白,
但就有點唔知點形容,後來都係部拓品解碼加番釘墊啱聽,
同埋你全套機都加晒銅釘,第一印像可能會覺得多咗好多迴音,
其實係多咗好多殘響細節,我第一次全套機用齊銅釘腳用耳機聽,
重以為冇閂喇叭!

TOP

部胆耳放播呢D現場收音嘅鼓聲真係特别逼真~~

https://youtu.be/kABO4xDpGhE?list=LL

TOP

其實部胆耳放加銅釘係關鍵,
識玩釘腳真係咩聲都可以較到岀嚟,
建議玩法:
拓品解碼:釘腳加釘墊正常擺放,
胆 ...
rickytang 發表於 2022-12-21 13:25


實在太多學問,不過而家都已經幾唔錯

TOP