哦原來有個名叫QDC既C款

我以為全部叫0.75

本來想搞MMCX陣營,但無奈地真係太貴

手邊都係得隻SE215se ...
Rosa 發表於 2021-7-1 20:30

Zas音質同調音方向都拍得住shure aonic4, 只係底音少啲, 可以試吓啱唔啱你口味

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

抱歉我想問一關QDN C款

有無邊間造到呢隻頭既4.4mm線

我見好多最多都係0.75兩支針,唔係QDN有個筒包住

唔出得link麻煩比D關鍵字或者pm一下、、、thanks!

TOP

本帖最後由 teamhardcore 於 2021-7-2 14:41 編輯
抱歉我想問一關QDN C款

有無邊間造到呢隻頭既4.4mm線

我見好多最多都係0.75兩支針,唔係QDN有個筒包住

...
Rosa 發表於 2021-7-2 14:12

Kbear, nicehck 都有,其實普通2Pin都用到,只係冇咁美觀咁解

其實跟機線以經唔錯啦,輕量化得來音質OK

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-7-2 15:09 編輯
我無玩過DAP,但以我一個電子佬既睇法

老鼠尾無幾大條,入面盡量落多D 0603既cap (我有碌ESS9280C)

但DA ...
Rosa 發表於 2021-7-2 09:26

老鼠空間感比較平面啲同埋底頻力度比較弱啲,用電話的話冇得揀,一定要用

DAP的話我個人會揀啲音樂感重 ...
teamhardcore 發表於 2021-7-2 11:42


姐係用返DAP唔使買

Edit: DAP音樂感重係真真, 我好少出街用IEM, 上次等人拎左部味精Sony + ZAS, 加上ZAS 隔音好好, 真係唔錯.

TOP

回覆 69# Rosa


    我無去過, 你可問問後巷有無demo

TOP

回覆 62# philipsrev


    其實唔似, 我覺得個XUN 煲唔煲唔差幾多, 我有3對CSN AB過
呢對夾清底player 唔錯, 開聲一D 都唔會覺得唔得, 係有D 悶悶地, 因為同DQ6同CSN 有D 似.

TOP

老鼠空間感比較平面啲同埋底頻力度比較弱啲,用電話的話冇得揀,一定要用

DAP的話我個人會揀啲音樂感重 ...
teamhardcore 發表於 2021-7-2 11:42


呢個真,我宜家都愛上左味精機,最好唔好真實還原,好聽就好

TOP

回覆 73# teamhardcore

我問過Kz佢地暫時無4.4款............

TOP

本帖最後由 Rosa 於 2021-7-2 16:46 編輯
Kbear, nicehck 都有

teamhardcore 發表於 2021-7-2 14:22


thanks


其實普通2Pin都用到,只係冇咁美觀咁解

teamhardcore 發表於 2021-7-2 14:22

   
QDC咪有個膠筒,應該無咁易甩同整斷

TOP

本帖最後由 天大笑話 於 2021-7-2 15:43 編輯

回覆 77# kk6166


    睇嚟師兄已經過咗初燒追求清嘅境界
味精萬歲,不過有道唔好就係唔係下下啱聽
或者都可以係好,唔洗下下試完都要繳械投降

TOP