本帖最後由 saldtch 於 2021-7-2 15:09 編輯
我無玩過DAP,但以我一個電子佬既睇法
老鼠尾無幾大條,入面盡量落多D 0603既cap (我有碌ESS9280C)
但DA ...
Rosa 發表於 2021-7-2 09:26 
老鼠空間感比較平面啲同埋底頻力度比較弱啲,用電話的話冇得揀,一定要用
DAP的話我個人會揀啲音樂感重 ...
teamhardcore 發表於 2021-7-2 11:42 
姐係用返DAP唔使買
Edit: DAP音樂感重係真真, 我好少出街用IEM, 上次等人拎左部味精Sony + ZAS, 加上ZAS 隔音好好, 真係唔錯. |