回覆 70# gahqm

1.冇試過用x-dap link可唔可以加, 不過之前用sony機, Media Go加封面加咗嘅x1,cmx1都食到, 聽日試試x-dap link可唔可以放
2.:x1, x1a, cmx1都係無44.1的clock, 所有44.1倍數嘅文件都係升上去48嘅倍數play, 呢個係呢三架機的敗處, 大陸嘢連入們都雙clock, onkyo返而向後行, 由sound card 到DAC 之後有Player功能嘅DAC-HA300都有雙clock反而DAP無

TOP

回覆 71# billy12342001

1) 哦,sony dap 我冇用過, sony 電話個 default player 都係有啲封面會食唔到,要人手整番,而呢部機就唔知點整番啲封面,雖然封面嘅野冇乜所謂...
   
2) 聽 ching 咁講 pcm 48 應該係既定嘅事實,唯有默然接受

TOP

我就日水300r,2.5接觸問題,
山長水遠去左日本問先鋒 甲信越
佢叫番我去安橋DAP部,問香港安橋唔整之後goo ...
billyleunghk 發表於 2017-3-31 14:52



    我搵左FB一間日本代運幫我拎返上去整...日水DP-X1A黎,
等左兩個星期就拎得返, 只係收左$200做運費~~

TOP

回覆 73# ddickyyy


    c兄可唔可以講吓邊間, 預備定到時架機有事唔洗到時臨急抱佛腳

TOP

回覆  gahqm

1.冇試過用x-dap link可唔可以加, 不過之前用sony機, Media Go加封面加咗嘅x1,cmx1都食到,  ...
billy12342001 發表於 2017-3-31 23:29


   
無44.1 clock真係世紀大倒退,大陸一千蚊機都雙clock 啦今時今日(我都係dpx1a日水用家)佢咁搞以audiophile角度已無乜可討論落去  

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

反而S1有雙clock

TOP

部機到左手依家喺度充緊電,充電前玩左陣宥少許問題,佢 default 個 player 係出唔到封面??定係要內嵌果啲 ...
gahqm 發表於 2017-3-31 23:01


我直接出到封面無問題

TOP

我搵左FB一間日本代運幫我拎返上去整...日水DP-X1A黎,
等左兩個星期就拎得返, 只係收左$200做運費~~ ...
ddickyyy 發表於 2017-4-1 01:04


師兄我都想知邊間...

TOP

師兄我都想知邊間...
臭屁 發表於 2017-4-1 16:05



    上FB打Bomis應該就會搵到

TOP

回覆  ddickyyy


    c兄可唔可以講吓邊間, 預備定到時架機有事唔洗到時臨急抱佛腳 ...
billy12342001 發表於 2017-4-1 06:53


上FB打Bomis就搵到~

TOP