billy12342001 當前離線
中級會員
TOP
gahqm 當前離線
進階會員
ddickyyy 當前離線
我就日水300r,2.5接觸問題, 山長水遠去左日本問先鋒 甲信越 佢叫番我去安橋DAP部,問香港安橋唔整之後goo ... billyleunghk 發表於 2017-3-31 14:52
kinghung 當前離線
回覆 gahqm 1.冇試過用x-dap link可唔可以加, 不過之前用sony機, Media Go加封面加咗嘅x1,cmx1都食到, ... billy12342001 發表於 2017-3-31 23:29
lwwk 當前離線
臭屁 當前離線
部機到左手依家喺度充緊電,充電前玩左陣宥少許問題,佢 default 個 player 係出唔到封面??定係要內嵌果啲 ... gahqm 發表於 2017-3-31 23:01
我搵左FB一間日本代運幫我拎返上去整...日水DP-X1A黎, 等左兩個星期就拎得返, 只係收左$200做運費~~ ... ddickyyy 發表於 2017-4-1 01:04
師兄我都想知邊間... 臭屁 發表於 2017-4-1 16:05
回覆 ddickyyy c兄可唔可以講吓邊間, 預備定到時架機有事唔洗到時臨急抱佛腳 ... billy12342001 發表於 2017-4-1 06:53