|
DT2煲左30小時左右,終於聲音有轉變!初起一舊舊好混,人聲未出好笠左落去!30小時左右後以計運費HK270元,性價比很好的耳機!我手上有的配置!fiio X1 ,T2 ,IM70,SE215sp,x6 !先比T2大家都係圈鐵,你指是多一鐵, 人聲你也不錯,好可惜你的圈真的弱到無!如你是動鐵机可能更好!sp215sp ,x6老實唔係TD2個級!到左im70是相若,家不相上下!但我還是覺DT2較好!以聲論聲!DT2分折力很好,能把許多樂器表演出來,im70都可以但人家紋理好太多,bass強有力有層次,im70重有層次但量不多!但大家同樣有相同問題,就係bass會傘在小小中頻!小弟初哥有錯請指正多謝!因為我最貴的耳機得im70,只能覺得同它有相等或好過70的性能! |