我對DT今晚到集運
今個星期5有得玩

TOP

我對DT今晚到集運
今個星期5有得玩
shal 發表於 2015-6-17 13:47

我對晨早到咗集運, 不過其他啲貨未到齊.

TOP

我對晨早到咗集運, 不過其他啲貨未到齊.
al21 發表於 2015-6-17 14:25



    me 2還有小小東西未到集運

TOP

又會咁岩,我等明天618執埋D特價野才集運返港

TOP

想問下, 邊隻低玩?

TOP

今次好少配件

擷取l.JPG

TOP

回覆 76# (朗尼)

等你們DT2同K3動圈版的報告

TOP

DT2煲左30小時左右,終於聲音有轉變!初起一舊舊好混,人聲未出好笠左落去!30小時左右後以計運費HK270元,性價比很好的耳機!我手上有的配置!fiio X1 ,T2 ,IM70,SE215sp,x6 !先比T2大家都係圈鐵,你指是多一鐵, 人聲你也不錯,好可惜你的圈真的弱到無!如你是動鐵机可能更好!sp215sp ,x6老實唔係TD2個級!到左im70是相若,家不相上下!但我還是覺DT2較好!以聲論聲!DT2分折力很好,能把許多樂器表演出來,im70都可以但人家紋理好太多,bass強有力有層次,im70重有層次但量不多!但大家同樣有相同問題,就係bass會傘在小小中頻!小弟初哥有錯請指正多謝!因為我最貴的耳機得im70,只能覺得同它有相等或好過70的性能!

TOP

DT2煲左30小時左右,終於聲音有轉變!初起一舊舊好混,人聲未出好笠左落去!30小時左右後以計運費HK270元,性價 ...
ray8250 發表於 2015-6-18 14:00


會否覺得聽一些動態強的音樂時,個耳殼有些頂唔順隻單元?

TOP

加左入cart,考慮緊科水or not~XD

TOP