回覆  lwwk


    以前細個時都係叫開耳筒.依家叫法唔同左.
wingkps2 發表於 2022-12-17 16:05

係呀,不過而家結構複雜咗,又藍牙又差電,同埋入耳居多…

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

籌備咗一日, 加埋預約, 動用咗兩位義務家長用家, 簡單而隆重進行咗以下測試s:


Iphone E3B(街) 打出, ...
tskso 發表於 2022-12-18 16:36


講得明, 聽得清對我已足夠,
今日經過P記, 見到40真身, 似乎無想像中咁細, 唔記得帶上耳試試, 呢2日再去過
60做緊$1060, 一倍價錢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

下, 60 抵喎!!
tskso 發表於 2022-12-18 21:04


40我都嫌貴

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你有W300 , 睇下會唔會考慮新意思, E3B 抵玩, E5B 就新D 抵玩, 睇下俾得值唔值啦 ...
tskso 發表於 2022-12-18 21:17


E5B應該仲大隻過40, 呢2日去帶下40睇下貼耳程度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP