lwwk 當前離線
進階會員
回覆 lwwk 以前細個時都係叫開耳筒.依家叫法唔同左. wingkps2 發表於 2022-12-17 16:05
TOP
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
白頭佬 當前離線
籌備咗一日, 加埋預約, 動用咗兩位義務家長用家, 簡單而隆重進行咗以下測試s: Iphone E3B(街) 打出, ... tskso 發表於 2022-12-18 16:36
下, 60 抵喎!! tskso 發表於 2022-12-18 21:04
你有W300 , 睇下會唔會考慮新意思, E3B 抵玩, E5B 就新D 抵玩, 睇下俾得值唔值啦 ... tskso 發表於 2022-12-18 21:17