回覆 60# 0186


    咁奇? 一部係N6II, 一部仲要係onkyo DP-S1, 部DP-S1 仲拆啲添

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 62# countryboy

返去試下先, 但部dap line out時volume 唔係應該固定咗校唔到咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 64# countryboy

我嗰兩部轉咗line out mode 係無得校音量, 奇怪係無理由部DS-P1 都大推力到拆吖

TOP

High gain 係指dap? line out 我已經揀low
定還是指部amp 有得校?
raymond1212 發表於 2022-7-30 16:49

應該係dap度揀返low gain,我之前都試過,睇吓得唔得

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 66# jpwinson

試過了, 揀咗Low 係最輕微無咁拆, 但都係有拆聲

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇嚟又唔似係我部amp 有問題, 難度真係個line out 輸出太大?

TOP

回覆 68# countryboy

thanks, 我要試下先

TOP