有,遲D比圖你睇
pc2366 發表於 2014-7-1 10:50



    一定要淘嗎?
香港有沒得買

TOP

本帖最後由 pc2366 於 2014-11-29 10:25 編輯

Banned to Post

TOP

加左相
幾好用,用左X5吾使比象根"姐"住個MON
pc2366 發表於 2014-7-2 13:17



    我都係淘入左手了HS6

TOP

本帖最後由 pc2366 於 2014-11-29 10:25 編輯

Banned to Post

TOP

本帖最後由 pc2366 於 2014-11-29 10:25 編輯

Banned to Post

TOP

本帖最後由 shal 於 2014-7-2 13:38 編輯
有無定埋貼紙?
pc2366 發表於 2014-7-2 13:27



    沒
不太喜歡d圖案
可能會買free size carbon貼自己cut

TOP

條鍍銀線煲透左都吾差

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

預備買,揮揮手

TOP