aN_aa 當前離線
中級會員
回覆 al21 師兄, 請你講吓DT2及小米, 兩隻野l00hrs後的比較, 小弟十五十六唔知買邊隻好! 謝謝! ... wsoft2002 發表於 2015-12-28 11:59
TOP
al21 當前離線
I'll rock you!!
進階會員
lampard118 當前離線
wsoft2002 當前離線
咁我都順便問埋上一個價位既k3,有冇師兄可以分享一下? aN_aa 發表於 2015-12-28 17:22
AltezzaHK 當前離線
呢隻可以話係epc神塞, 唔少舊post有講正成點 而且依家平過以前兩舊, assume 佢質素冇變嘅話係 ... al21 發表於 2015-12-28 21:20
皮丘 當前離線
samlcy1997 當前離線
特級會員