回覆  al21


    師兄, 請你講吓DT2及小米, 兩隻野l00hrs後的比較, 小弟十五十六唔知買邊隻好!

謝謝! ...
wsoft2002 發表於 2015-12-28 11:59


如果兩隻都俾得起錢,我會揀DT2,最近買左隻送左朋友
   
其他有質素既比較留俾其他CHING講解。

TOP

回覆  al21


    師兄, 請你講吓DT2及小米, 兩隻野l00hrs後的比較, 小弟十五十六唔知買邊隻好!

謝謝! ...
wsoft2002 發表於 2015-12-28 11:59


DT2啲聲係幼細, detail過小米(始終貴一倍), 但小米有種開揚感又係dt2所不及. 你睇你prefer邊樣. 你叫我揀一隻都幾難, 真係各有各好.  我覺得佢隻'ue900'同埋dt4係睇住小米嚟打, 你可以睇埋.

TOP

有冇師兄對DT2有興趣?

TOP

回覆 602# al21


謝師兄!

我先幾日想入DT4,但我只是手机直出,好大可能推佢唔起,所以諗返DT2及小米,依兩隻應該易推過DT4

頭先在小米香港攪左一大輪都比唔到錢, 在那個神經paypal網頁上按完付欵、等一陣又再次顯示同一網頁,完全無任何錯誤訊息!

所以我跟住應該會買DT2!

TOP

咁我都順便問埋上一個價位既k3,有冇師兄可以分享一下?

TOP

咁我都順便問埋上一個價位既k3,有冇師兄可以分享一下?
aN_aa 發表於 2015-12-28 17:22

呢隻可以話係epc神塞, 唔少舊post有講正成點
   
而且依家平過以前兩舊, assume 佢質素冇變嘅話係絕對超值.

TOP

呢隻可以話係epc神塞, 唔少舊post有講正成點
   
而且依家平過以前兩舊, assume 佢質素冇變嘅話係 ...
al21 發表於 2015-12-28 21:20

老土講句,只有買得遲,唔會買錯。
係$1000樓下既耳機黎講

TOP

佢隻圈鐵k3003好正 同佢隻ie800 都係鎮店之寶
抵買的

TOP

佢對k3003真係咁正?依家諗緊佢對k3,zdgg隻3單,同埋另一間s&k的3單...唔知買邊隻好..上網睇各有各話好

TOP

呢隻可以話係epc神塞, 唔少舊post有講正成點
   
而且依家平過以前兩舊, assume 佢質素冇變嘅話係 ...
al21 發表於 2015-12-28 21:20


ok冇問題,已跟
手機買俾少幾十,加埋30017,希望星期四有新玩具玩

TOP