回覆 509# bassfranky

下?咁攪笑?可唔可以再形容多d

TOP

回覆 510# carlt

唔係嘛,我應該冇去錯呀

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

想入隻3k3玩下,唔知有冇c hing試過呢隻?

TOP

回覆 513# Copy-Right

爬下文應該會有你想要嘅答案!

TOP

買返來大細邊諗住換,但聽多兩日就正常返,開始嘅時候高低音有但唔及中音多,大慨係4比六咁上下,但聽咗個幾月依家嘅DT2個比例已經可以話3比7咁滯,喜歡聽人聲既師兄可能鐘意。

TOP

今日剛收到DT2用了一晚的時間試,分別用了iPod classic 和幾條線試。
起初用黑色原裝線好似欠少少嘢,
最後我覺得hpc-MX 和Shure 535線 output得最好,所有嘢都好齊,甚至唔係好需要煲,當然正常使用run in 會再好啲。
耳綿就換了comply foam.
DT2絕對值2xx , 級數和se425可以一戰。
喜歡聽pop應該會OK.

TOP

同事聽完我的DT2銀線版之後都想買,我幫佢買既時候順便入埋K3黎玩

TOP

佢對k3 分析唔錯 不過要煲好耐

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

佢對k3 分析唔錯 不過要煲好耐
chris1914 發表於 2015-9-2 19:15

500個鐘得唔得?

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP