回覆 39# manman132003

師兄,請問你件貨出咗未?想知大約幾耐至出貨及到香港~ thx

TOP

回覆 41# cheese1420


    以前我喺呢間嘢買過鏡頭,發貨都好快嘅。我估呢一兩日會發貨㗎啦。

TOP

回覆 42# manman132003
thx

TOP

回覆 43# cheese1420


    不過我見ptt個便話會cut集運倉的單、你如果唔係集運倉收應該冇問題。

TOP

3千內都買得過既不過唔及N5005抵玩,幾大傳統品牌Westone 同shure 係IEM都停滯不前咁冇研發新產品,只識改下名GEN幾又當新一代,連UE 都堆單元整左對premier出來,另外兩間動圈大廠sennheiser beyerdynamic都有IE900同xelento 2。

TOP

回覆 45# kenken33


    N5005抵玩<--------- 呢隻同意抵玩、如果合耳戴得到的話...................

TOP

本帖最後由 cheese1420 於 2024-1-2 16:55 編輯

回覆 44# manman132003

我都係直運香港

TOP

回覆 47# cheese1420


    今朝睇已經ship左,但係收唔到tracking no

TOP

本帖最後由 cheese1420 於 2024-1-3 09:43 編輯

回覆 48# manman132003
我睇官網出咗貨,已有e-mail通知運送資料!

TOP

回覆 49# cheese1420

剛剛都有email了、話5號送到

TOP