又忍唔住要訂對了...... 應該會呢幾日上ALI落單

TOP

回覆 24# NHT

今朝試咗掛耳冇問題.  早知條線要返個耳掛啦.  

TOP

又忍唔住要訂對了...... 應該會呢幾日上ALI落單
shinewallace 發表於 2019-4-24 01:42


已經入手
今次都係搵返瘦佬買冇去ali買
聽落去同意樓主師兄嘅聽感
換條t3線試試先

TOP

等收貨

TOP

今晚去瘦佬度拎埋條8絞銀配隻DT6,第一次妹仔大過主人婆咁玩,啲女聲又真係毒咗,聽衛蘭同梁靜茹真係幾正。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 46# countryboy

係,內地都有唔少用家咁講。

TOP

煲咗幾日 呢隻o野真係大力出奇跡
我仲係用緊條銅線 不過換咗cl750送o既雙節膠 人聲通透返
等我有空又出去瘦佬到試下銀線先

TOP

新手入左
請問條銀線幾錢?

TOP

本帖最後由 tuoi 於 2019-4-29 14:39 編輯

回覆 49# pc989


四絞299八絞450

TOP