回覆 439# saltyfatboy

我覺得係批次問題啦,睇人講ZS7 唔同批次都唔同聲嘅。

試咗Aurora, Topguy, Lofty 嗰啲吧有冇試EDX Pro?

TOP

回覆 445# 天大笑話

我都想睇金色蓋綠色shell

TOP

回覆 451# saldtch

試左Aurora, Topguy 啊, 覺得Aurora 啱聽啲, 不過換左條年度8 絞落FD3 感覺吸引過Aurora 原裝配置
EDX PRO 無得試啦, 下次再去衝隻好了, 瘦佬個價真係太靚 唔明點解可以同MT1 同價

TOP

回覆  saldtch

試左Aurora, Topguy 啊, 覺得Aurora 啱聽啲, 不過換左條年度8 絞落FD3 感覺吸引過Aurora  ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-19 13:52


講真搞動鐵堆積冇用,一個普通動圈如有用心專研同技術夠已經可以整得好唔錯。

TOP

啱啱去聽完DQ6,硬係覺得人聲有啲怪唔係自己中意嗰味,我都係中意EDX PRO多啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

啱啱去聽完DQ6,硬係覺得人聲有啲怪唔係自己中意嗰味,我都係中意EDX PRO多啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - i ...
szeto993 發表於 2021-9-19 15:57


差唔多價錢建議你試埋gk10

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-19 16:27 編輯
覺得 DQ6 d 高音好似上唔到咁, 有d散散地, AB 完更覺 EDX PRO 人聲更順滑, 瘦佬賣三餸飯價錢確實有驚喜,  ...
countryboy 發表於 2021-9-19 16:08


嘩..三餸飯價錢哈!同dq6 一樣都係10mm 雙磁路動圈,但多左「特製」兩字,24抗阻一樣連靈敏度112都一樣

TOP

差唔多價錢建議你試埋gk10
miracle23 發表於 2021-9-19 16:09

下次先,今日有啲趕時間

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

覺得 DQ6 d 高音好似上唔到咁, 有d散散地, AB 完更覺 EDX PRO 人聲更順滑, 瘦佬賣三餸飯價錢確實有驚喜,  ...
countryboy 發表於 2021-9-19 16:08

啱呀,EDX PRO人聲順好多,DQ6要夾歌,不過兩隻都係好嘢嚟

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP