saldtch 當前離線
進階會員
TOP
saltyfatboy 當前離線
miracle23 當前離線
中級會員
回覆 saldtch 試左Aurora, Topguy 啊, 覺得Aurora 啱聽啲, 不過換左條年度8 絞落FD3 感覺吸引過Aurora ... saltyfatboy 發表於 2021-9-19 13:52
szeto993 當前離線
countryboy 當前離線
Banned
啱啱去聽完DQ6,硬係覺得人聲有啲怪唔係自己中意嗰味,我都係中意EDX PRO多啲 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - i ... szeto993 發表於 2021-9-19 15:57
覺得 DQ6 d 高音好似上唔到咁, 有d散散地, AB 完更覺 EDX PRO 人聲更順滑, 瘦佬賣三餸飯價錢確實有驚喜, ... countryboy 發表於 2021-9-19 16:08
差唔多價錢建議你試埋gk10 miracle23 發表於 2021-9-19 16:09