cocteau 當前離線
進階會員
回覆 wAi 師兄你有玩小四,如果你有用開三截膠你又可以多另一種享受,只要你換條3mm內管嘅三截膠就得 ... snp386 發表於 2015-7-7 08:28
TOP
回覆 snp386 都已經唔係差唔差嘅問題... 只係再講落去同鞭屍無分別... 我本身唔鐘意刻意煲機, 因為我會 ... Passer2k 發表於 2015-7-7 10:31
shal 當前離線
特級會員
師兄煲機概念同我一樣,只係修正唔會變面。 50粒鐘聽唔出明顯起色就會放低,視乎佢當時表現決定送比小朋友 ... cocteau 發表於 2015-7-7 17:37
eleetw 當前離線
中級會員
睇下咩in ear la~ 正版ie80& 846 唔煲返禁上下係垃圾耳機一對~ shal 發表於 2015-7-7 18:17
Poljot 當前離線
我只有F800, 滿意既, 唔算好高質但聽感幾好, 由其個低頻既感染力, 不過金小米完全KO佢, 我已經幾個月冇掂過 ... Poljot 發表於 2015-7-7 19:31
frankyan88 當前離線
原本想淘對K3, 點知睇睇下去左MASSDROP: 再去番淘寶淘左對HAVI-B3 PRO. HEAD-fi 寫到對野幾神下, 收到 ... frankyan88 發表於 2015-7-7 00:24