回覆  wAi
師兄你有玩小四,如果你有用開三截膠你又可以多另一種享受,只要你換條3mm內管嘅三截膠就得
...
snp386 發表於 2015-7-7 08:28

唉,其實記番起落單時睇佢淘仔上面寫,咩好似跑車咁一比油就標到去。。。
己經都畫公仔畫出腸咁提晒你,只係自己比美麗既幻想蒙蔽,又點怪得人。

不過師兄我要指正你,你d咩彈開幾丈遠又對面樓個鼓,係誤導!唔知情朋友仲以為呢隻野定位好到會飛。
我強調,佢係無音場無定位既!有既只係癲得得。

TOP

本帖最後由 cocteau 於 2015-7-7 17:40 編輯
回覆  snp386

都已經唔係差唔差嘅問題... 只係再講落去同鞭屍無分別...
我本身唔鐘意刻意煲機, 因為我會 ...
Passer2k 發表於 2015-7-7 10:31

師兄煲機概念同我一樣,只係修正唔會變面。
50粒鐘聽唔出明顯起色就會放低,視乎佢當時表現決定送比小朋友定平常心咁用。

TOP

師兄煲機概念同我一樣,只係修正唔會變面。
50粒鐘聽唔出明顯起色就會放低,視乎佢當時表現決定送比小朋友 ...
cocteau 發表於 2015-7-7 17:37



    睇下咩in ear la~
正版ie80& 846 唔煲返禁上下係垃圾耳機一對~

TOP

k3和f800用家路過,跟左討論46頁討論,結論係呢水可以忍手。

TOP

睇下咩in ear la~
正版ie80& 846 唔煲返禁上下係垃圾耳機一對~
shal 發表於 2015-7-7 18:17
如果我對耳似你既話,玩耳機會多好多樂趣。

TOP

我只有F800, 滿意既, 唔算好高質但聽感幾好, 由其個低頻既感染力, 不過金小米完全KO佢, 我已經幾個月冇掂過對野...

試過朋友一對舊K3, 一對新版原裝線既K3, 只有兩個字"唔掂", 亦唔想講太多, 因為我帶左一陣就除低落黎

結論係我唔會再幫襯呢間FA

TOP

我只有F800, 滿意既, 唔算好高質但聽感幾好, 由其個低頻既感染力, 不過金小米完全KO佢, 我已經幾個月冇掂過 ...
Poljot 發表於 2015-7-7 19:31
師兄揸揸手,經驗完全一樣!而且應該都係比較鍾意圈聲果種豐滿感。
師兄有無米3?整體好唔過金米,但就係人聲同樂感聽得我最開心既一隻。

我都戴戴頭盔。。。唔覺自己係木耳,但應該係CHEAP耳,CHEAP到連EARPOD都可以搵出唔少優點。

TOP

原本想淘對K3, 點知睇睇下去左MASSDROP:


再去番淘寶淘左對HAVI-B3 PRO.


HEAD-fi 寫到對野幾神下, 收到 ...
frankyan88 發表於 2015-7-7 00:24


剛收到貨, 對HAVI-B3 真係幾正, 好似HEAD-FI 評語所講, 聲場很廣闊, 分析度及三頻也很平衡. 最好玩係一定要耳擴推, 效果會有很明顯的分別. 比DT2 及T2E 都 更高水平. 我覺得真係可PK $1000 元以上的耳機.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP